aA
Vilniaus reklamos kampanija užsienyje, kurioje jis būtų reklamuojamas kaip „Europos G taškas“, sulaukė ir tarptautinės žiniasklaidos dėmesio. Valstietė-žalioji Agnė Širinskienė nemano, kad reklaminė kampanija sukels diplomatinį skandalą, tačiau nepritaria idėjai būtent taip pristatyti Vilnių.
Go Vilnius reklamos ekskizas

„Lietuva prieš popiežiaus vizitą pradeda pikantišką turizmo kampaniją“, skelbia britų tinklapio „The Independent“ žurnalistės Joanna'os Whitehead straipsnio antraštė.

Straipsnyje rašoma, kad Lietuvos turizmo pareigūnai kritikuojami dėl prieštaringos kampanijos skirtos pritraukti Y kartos turistus iš Jungtinės Karalystės ir Vokietijos į Vilnių.

Jame pažymima, kad pikantiška reklama turėtų startuoti rugpjūčio 9-ąją, tai yra likus savaitės iki popiežiaus Pranciškaus turo per Baltijos regioną, kuris prasidės Lietuvoje.

Dėmesio centre – plakatas

Tinklapio „Skynews“ antraštė skelbia, kad „G-taško turizmo plakatas smerkiamas dėl to, kad rodo moterį, kuri, greičiausiai, užsiima seksu“.

Tinklapio žurnalistas Russelas Hope'as, be kita ko, atkreipė dėmesį ir paanalizavo tai, ką mato reklaminiame plakate.

Plakate matoma „raudonplaukė moteris gulinti ant žemėlapio. Jos ranka yra suėmusi Lietuvą. (…) Galima matyti tik jos viršugalvį, bet atrodo, kad ji užsiima seksu“, – rašoma tekste.

Jame rašoma, kad šią kampaniją prieš popiežiaus vizitą į šalį, kurioje gyvena daugiausiai katalikai, pasmerkė katalikų bažnyčia.

Žinutę įsidėjo ir „Washington Post“

Naujienų agentūros „Associated Press“ žurnalisto Lietuvoje Liudo Dapkaus žinutę apie šią reklaminę kampaniją įsidėjo ir amerikiečių tinklapis „Washington Post“.

Joje taip pat rašoma, kad Lietuvos turizmo pareigūnai stipriai kritikuojami katalikų bažnyčios dėl stipriai seksualizuotos miesto reklamos, turint mintyje, kad kitą mėnesį į Lietuvą atvyks popiežius Pranciškus.

Užsienio spauda citavo reklaminės kampanijos šūkį: „Vilnius – Europos G taškas“ ir „Niekas nežino, kur jis yra, bet kai jį rasi – bus nuostabu“.

Stebisi noru būtent taip pristatyti Vilnių

Parlamentarė iš valstiečių-žaliųjų frakcijos Agnė Širinskienė stebėjosi sostinės pasirinkimu save pristatyti būtent iš tokios perspektyvos.

„Tikrai negalėčiau atsakyti, ar žeidžia (ši reklama – DELFI), aš jos nevertinu asmeniškai, tačiau yra labai keistas Vilniaus pasirinkimas reklamuotis būtent tokiu būdu. Manyčiau, kad Lietuva ir Vilnius galėtų save pristatyti ir kitais aspektais“, – DELFI sakė A. Širinskienė.

Vis dėlto ji nemano, kad ši reklaminė kampanija sukels diplomatinį skandalą, arba, kad ji galėtų turėti įtakos popiežiaus Pranciškaus planams lankytis Lietuvoje.

„Labai abejoju, ar būtų kažkokia reakcija iš atvykstančiosios šalies. Bet, nevertinant paties laiko – tik formą – tai sprendimas yra labai keistas, taikant greičiausiai į jauną turistą, kuris atvyksta į vakarėlius. Manau, kad Vilnius tikrai turi gražių vietų ir kitų idėjų, kaip galėtų save pateikti“, – sakė A. Širinskienė.

Šią savaitę Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje startuoja Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas pristatomas kaip „Europos G taškas“.

Reklaminė kampanija susilaukė nemažai kritikos. Vilniaus arkivyskupas Gintaras Grušas pareiškė, kad reklama stiprina Vilniaus, kaip sekso turizmo miesto, įvaizdį ir išnaudoja reklamai moters lytiškumą, rašė ELTA.

Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Povilas Poderskis teigė, kad sostinę kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama yra geriausia kada nors sukurta reklama tarptautinei rinkai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Prieš savaitę darytas paskutinis Nekrošiaus interviu: mirties nuojautos tuomet nebuvo (9)

Paskutinysis, dar niekur neskelbtas genialaus teatro režisieriaus Eimunto Nekrošiaus interviu,...

„Spartan“ gedimai – tik ledkalnio viršūnė: be šių veiksmų neišgelbės ir naujas lėktuvas (292)

Gėda, absurdas, pinigų švaistymas. Tokie vertinimai ir pašaipos kaip keliauti pasipylė po to, kai...

Kitokie pasikalbėjimai. Mantas Katleris su Nagliu Bierancu (5)

„ Kitokie pasikalbėjimai “ — portale DELFI! Jau lapkričio 20 dieną DELFI TV žiūrovai ir...

Agnė Jagelavičiūtė susigundė pigiais drabužiais iš Kinijos: pasimokykite iš mano liūdnos klaidos (10)

„Taip. Tai nutiko ir man. Vieną dieną, be tikslo slankiodama feisbuko platybėse, pamačiau...

Švedai šiurpsta: rado schemą, kaip šiukšlėm pripažintos mašinos Lietuvoje grįžta į kelius (330)

Skandinavijos šalyse į automobilius, importuotus iš Lietuvos, žiūrima ypač įtariai, ir ne be...

Svarbus punktas, kurį pamirštama įtraukti į nuomos sutartį: pamiršę galite stipriai pasigailėti (47)

Vilnietis Tomas (vardas pakeistas – DELFI), po kelių mėnesių nuomojame bute susidūrė su...

Vaizdingoje vietovėje įsikurusiam rajonui ekspertai piešia miglotas perspektyvas: jis turi vieną ryškų minusą (4)

Aukštieji Paneriai – daugiau pramoninis nei gyvenamasis rajonas, įsikūręs pietryčių...

LKL prezidentas – apie sujudimą Vilniuje, Sabo kadenciją, Šaro priekaištus ir Čeponį laida „Krepšinio zona“ (15)

Lietuvos krepšinio lyga skaičiuoja jau 26-tuosius savo gyvavimo metus, tačiau jai yra vadovavę tik...

Psichologas Paulius Rakštikas: laikas sau nėra fantastika arba septyni žingsniai, kad jo turėtumėte daugiau (1)

Laikas sau yra nuostabus dalykas. Ramia sąžine snūstelėti vidury dienos, išeiti pasivaikščioti...