Visuomenės informavimo akcija bus siekiama atkreipti dėmesį, kad naudingiau nei išvykti yra pasilikti ir dirbti Lietuvoje, pranešė akcijos iniciatoriai.

"Pastaraisiais metais daugiau kaip 400 tūkst. žmonių išvyko į užsienį ir dėl to sumažėjo šalies darbo jėgos ištekliai, galimybės sėkmingai konkuruoti Europos Sąjungos rinkoje", - teigiama akcijos iniciatorių pranešime.

Šiai akcijai planuojama sukurti specialų logotipą, kurį bus galima rasti ant įvairių biuro reikmenų, drabužių, plakatų, vizitinių kortelių, lipdukų, vėliavėlių ir kitų skatinimo priemonių.

Projektą įgyvendina jaunųjų lyderių ir verslininkų federacija "JCI Sostinė", "Sampo" bankas, dienraštis "Verslo žinios" ir kiti.

Akcija bus įgyvendinama nuo 2007-ųjų sausio 1 iki gegužės 19 dienos.