„Šio susitikimo metu prezidentas akcentavo, kad jam yra ypač svarbus susisiekimo sektoriaus konkurencingumas ir svarbos nacionaliniam saugumui išlaikymas. Pokalbio metu buvo kalbėta apie strateginių susisiekimo infrastruktūros projektų plėtrą – geležinkelius uostus, oro uostus“, - teigė prezidento atstovas spaudai Antanas Bubnelis.

Pasak jo, taip pat daug dėmesio skirta transporto indėliui į žalios Lietuvos kurso įgyvendinimą, kas prezidentui yra itin svarbi sritis. Buvo kalbėta apie viešojo transporto Lietuvoje ir ypač regionuose stiprinimą.

„Prezidentui itin svarbu, kad naujoji ministerijos vadovybė turėtų itin daug vadovavimo ir pokyčių valdymo patirties, todėl, jei kažkuriais aspektais tokios patirties trūksta pačiam ministrui, (…) labai svarbu, kokią komandą jis turės“, - sakė A. Bubnelis.

Prezidento atstovas spaudai su apgailestavimu pripažino, kad iš kandidato konkretaus atsakymo apie jo komandą prezidentas negavo.

„Dar vienas klausimas, kuris buvo aptartas – kelių asfaltavimo proceso skaidrinimas. Tai prezidentui taip pat labai svarbu“, - sakė A. Bubnelis.

Pasak jo, prezidentas teigiamai atsiliepė apie kandidato požiūrį į galimybes susisiekimo sektoriuje išnaudoti naująsias technologijas. Taip pat sutapo požiūriai, kad viešasis transportas galėtų tapti prieinamas plačiau ir organizuojamas efektyviau.

Atstovo spaudai teigimu, taip pat sutapo požiūriai, kad transportas turi reikšmingos įtakos šalies ekosistemai, ir kandidatas tam skirtų didelį dėmesį.

Įvardijo tris prioritetus

Pats kandidatas savo pasisakyme akcentavo, kad, jo požiūriu, šiuo metu susisiekimo ministerijoje trūksta strateginės vizijos, kas bus po dešimties-dvidešimties metų. Jo vertinimu, vėluojantys strategijos ruošimo darbai kliudo investicijoms šioje srityje.

„Trys dalykai, kuriuos norėčiau atsinešti į Susisiekimo ministeriją, ir, ką pristačiau prezidentui, tai yra žaliojo kurso akcentavimas ir Susisiekimo ministerijos matymas, kaip transporto taršos valdymo, transporto elektrifikacijos (…) klausimais, ir klimato kaitos tikslų įgyvendinimas per susisiekimo ministerijos kompetenciją.

Antras dalykas, tai susisiekimo ministerijai reikia kokybinio šuolio dėl to, kaip įgyvendiname projektus, nes darnus judumas, ir tai, ką mes ruošiame įvairioms savivaldybėms, nėra pilnai įgyvendinamas. Dažnai, jeigu nutiesiame kažkur asfaltą, tai pamirštame apie pėsčiųjų, dviračių, viešojo transporto susisiekimą. Čia turėtų įvykti reikšmingas kokybinis šuolis. (…)

Trečias dalykas, tai yra skaidrumas, atvirumas, technologinė lyderystė, kalbant apie tai, kaip Susisiekimo ministerija dėlioja prioritetus, kaip mes sprendžiame, kad visuomenėje nebūtų susipriešinimo. (…) Mano pagrindinis tikslas, kad mes kalbėtume apie kriterijus, kaip mes atsirenkame kelius, objektus, į kuriuos investuojame, o ne kalbame apie konkrečias vietas, kur gyvena kažkieno uošvienė“, - kalbėjo K. Adomaitis.

Kandidatas teigė dėl viceministrų portfelių kalbąs tiek su žmonėmis partijoje, tiek su susisiekimo sektoriaus specialistais.

„Kelis konkrečius kandidatus minėjau (prezidentui – ELTA). Pokalbių vyksta daug, yra iš ko rinktis ir žiūriu labai plačiai į šią situaciją, suprantu, kad reikia užpildyti atskiras sritis kompetentingais specialistais, turinčiais žinių toje srityje. Kalbuosi daug su partijos kolegomis ir su žmonėmis, dirbančiais šiame sektoriuje, kas galėtų ir kokias kompetencijas atneštų. Potenciali komanda yra tikrai labai stipri“, – sakė K. Adomaitis.

Seime - pirmą kadenciją

37 m. amžiaus į Seimą su Laisvės partija pirmą kartą patekęs K. Adomaitis išsilavinimą įgijo Rygos Aukštojoje ekonomikos mokykloje, vėliau studijas tęsė Vilniaus universitete, turi magistro laipsnį.

Nuo 2011 metų K. Adomaitis dirbo miestų analitiku „Euromonitor International“. Jis taip pat yra Šaulių sąjungos narys.

Kandidatas į ministrus nurodo, kad yra vedęs ir turi tris vaikus.