Dėl to kol kas BPC pagalba dar nebus prieinama turintiems klausos negalią.

BPC laikinai vadovaujantis Tadas Maroščikas BNS sakė, jog norint, kad startuotų pagalbos SMS sistema, papildomai reikia bent 15 etatų.

"Aš tikrai nenoriu pažadėti, kad mes nuo sausio 1 dieną pradėsime priiminėti SMS. Vis dėlto reikėtų išspręsti darbuotojų klausimą - kad ta paslauga būtų efektyvi ir naudinga, o ne priverstų ir skambinančiuosius dar labiau laukti, ir tų, kurie rašys žinutes - konkrečiai galbūt pirmam etape kurtieji - negalėtume laiku aptarnauti", - sakė T.Maroščikas.

Anot jo, ir skambučius priimantys BPC darbuotojai dirba didesniu krūviu nei jiems priklausytų.

"Dabar žmonių, kurie aptarnauja pagalbos skambučius, krūvis daugiau negu dvigubai viršija standartinį nustatytą krūvį. Per metus pagal standartą yra numatyta kažkur iki 12 tūkst. skambučių vienam žmogui, o dabar virš 23 tūkst. skambučių vienam žmogui tenka. Reikės papildomai žmonių, nes SMS yra lėtesnė komunikacija", - teigė BPC vadovas.

Jo teigimu, įsteigus naujus etatus sistema galėtų pradėti veikti per 2-3 mėnesius - tiek galėtų užtrukti darbuotojų paieška ir apmokymas. 15 pamainomis dirbančių žmonių, pasak T.Maroščiko, būtų minimumas, kuris reikalingas pradžiai, vėliau tam gali prireikti daugiau žmonių.

Techniškai priimti SMS Bendrasis pagalbos centras galėtų jau nuo sausio.

"Dabar vyksta baigiamasis testavimas su visais trim operatoriais, kiek aš žinau. Tai techniškai galimybė bus (...). Ko gero, pirmiausia Vilniaus centras aptarnautų žinutes iš visos Lietuvos, vėliau žiūrėtume, kaip paskirstyti tą srautą", - aiškino jis.