A.Žentelio nuomone, jei Norvegijoje nekils nesklandumų, bus palankios oro sąlygos, šeštadienį 14 valandą 49 metų V.Ramonas ir pora metų jaunesnis G.Staniulis turėtų atskristi į Kaune rengiamą aviacijos šventę.
Birželio 20 dieną pradėję kelionę iš Kauno į JAV, Kauno aeroklubo pilotai apie savaitę užtruko Norvegijos Bergeno oro uoste dėl techninių nesklandumų - lietuviams teko pakeisti JAV pagaminto lėktuvo "Piper Twin Comanche" propelerį.
Pilotai 7,5 tūkstančių kilometrų distanciją nuo Kauno iki Niujorko tikėjosi įveikti per 35-37 valandų skrydį. Dėl nepalankių oro sąlygų ir techninių problemų skrydis užtruko net 16 parų.
Skrydį per Atlanto vandenyną į JAV ir atgal kauniečiai pilotai skyrė prieš 70 metų tragiškai pasibaigusiam legendiniam "Lituanica" skrydžiui. T ai pirmasis skrydis iš Lietuvos per Atlantą ir atgal lengvuoju lėktuvu.
Ankstesniais kartais, pagerbiant legendinių Lietuvos lakūnų Stepono Dariaus ir Stasio Girėno žygį, nedideli lėktuvai keletą kartų perskrido Atlantą į vieną pusę - iš JAV į Lietuvą.
V.Ramono ir G.Staniulio pilotuojamas JAV pagamintas dvimotoris lėktuvas "Piper Twin Comanche" yra gerokai modernesnis už vienmotorę "Lituanica", tačiau jame, kaip ir "Lituanica", nėra tolimojo ryšio priemonių, nuo apledėjimo apsaugančios sistemos.
S.Darius ir S.Girėnas 1933 metų liepos 15 dieną pakilo iš Niujorko nedideliu vienmotoriu lėktuvu "Bellanca", pavadinę jį "Lituanica", kad be nutūpimo perskristų Atlanto vandenyną ir pasiektų Kauną.
Sėkmingai įveikę Atlantą ir didžiąją Europos dalį, dėl iki šiol neišaiškintų priežasčių jie žuvo liepos 17 dieną tuometinės Vokietijos Soldino miške (dabar Lenkijoje), belikus vos keliems šimtams kilometrų iki kelionės tikslo.
Per 37 valandas 11 minučių įveiktas 6411 kilometrų atstumas buvo antrasis to meto aviacijos pasiekimas. Šiemet, minint tragiškai pasibaigusio skrydžio 70-ąsias metines, Lietuvoje bei Lenkijoje vyko įvairūs renginiai.