Kaip Eltai teigė Saugaus eismo komisijos narys Henrikas Kebeikis, jau nuo šios savaitės Aleksoto tiltu ketinama riboti dvigubų autobusų eismą.

"Kreipsimės į transporto bendroves, kad šios dvigubus autobusus pakeistų trumpesniais", - aiškino H.Kebeikis. Be to, iki kovo 28 dieną numatyto Tarybos posėdžio tikimasi gauti nepriklausomų ekspertų išvadas, kuriose būtų patikslintos tilto apkrovos bei nurodyta konkreti data, iki kada tiltą dar galima eksploatuoti. Per mėnesį taip pat ketinama parengti pakeistą viešojo transporto maršrutų planą, kurio gali prireikti, jeigu tiltą tektų uždaryti įvykus nenumatytiems atvejams.

H.Kebeikis teigė, jog avarinės būklės Aleksoto tiltui reikės rasti daugiau lėšų miesto biudžete. Iki šiol buvo numatyta per metus visų 28 Kauno tiltų eksploatacijai skirti 300 tūkst. litų. Aleksoto tiltas, kaip primena ELTA, pastatytas 1948 metais ir nė karto kapitaliai neremontuotas. Saugaus eismo komisijos posėdyje dalyvavęs Savivaldybės administratorius Robertas Stanionis informavo, jog per metus ketinama įvertinti visų miesto tiltų būklę. Artimiausiu metu dėl tiltų eksploatacijos ketinama pasirašyti sutartį su įmone "Kauno keliai".

R.Stanionis pabrėžė, kad, įvertinus Aleksoto tilto būklę, ekspertų numatytų tilto eksploatacijos terminų bus laikomasi net tuo atveju, jeigu ir nepavyks paleisti eismo tebestatomu M.K.Čiurlionio tiltu. Užbaigti naujo M.K.Čiurlionio tilto statybai dar reikėtų apie 60 mln. litų, panaši suma turėtų būti skiriama ir prietilčio statybai.