Lietuvos civilinės aviacijos direkcijos (LCAD) vadovybė ir Rusijos bendrovės "Aeroflot" atstovas nesureikšmina ketvirtadienio vakarą Vilniaus oro uoste įvykusio incidento, kai dėl klaidingo aliarmo buvo priverstas sugrįžti ir nutūpti "Aeroflot" lėktuvas.
Kaip BNS penktadienį sakė LCAD laikinasis vadovas Algimantas Raščius, jis netraktuojąs šio įvykio kaip incidento, kurį turi tirti valstybinė institucija, nes reali grėsmė orlaiviui ir jo keleiviams nebuvo kilusi.

Pasak A. Raščiaus, preliminari incidento priežastis - neteisingai suveikęs lėktuvo važiuoklės signalizacijos daviklis.

Bendrovės "Aeroflot" lėktuvui "Tu-134", kuriame buvo 37 keleiviai ir 9 įgulos nariai, ketvirtadienio vakarą pakilus iš Vilniaus oro uosto reisu į Maskvą, įspėjamasis daviklis parodė, kad nesusiskleidė orlaivio kairioji važiuoklė.

Lėktuvo pilotams nusprendus grįžti į Vilnių, oro uosto tarnybos pasirengė avariniam nusileidimui, tačiau atsargumo priemonių neprireikė - lėktuvas saugiai nutūpė.

Kaip BNS sakė oro susisiekimo bendrovės "Aeroflot" atstovybės Vilniuje vadovas Vladimiras Fominas, pilotai, pasukdami lėktuvą atgal į išvykimo punktą, vadovavosi skrydžių eksploatavimo instrukcijomis.

Oro uoste specialistams patikrinus orlaivio techninę būklę, skrydžio saugumui keliančių grėsmę defektų nerasta, ir, pasitarus su "Aerofloto" inžineriniu centru Maskvoje, nuspręsta, kad lėktuvas gali tęsti skrydį.

V. Fomino teigimu, antrąkart pakilus lėktuvui, važiuoklė atsargumo sumetimais nebuvo suskleidžiama. "Tu-134" sėkmingai pasiekė Maskvos Šeremetjevo-1 oro uostą.

Pasak V. Fomino, incidento techninė priežastis bus nustatyta Maskvoje.

"Noriu pabrėžti, kad "Aeroflot" niekada neleistų skristi lėktuvui, jeigu būtų nors šimtoji procento rizikos keleiviams dalis", BNS sakė V. Fominas.

Septintajame dešimtmetyje sukurtas reaktyvinis orlaivis "Tu-134" buvo laikomas sovietinio civilinio oro laivyno "darbiniu arkliuku". Šio modelio lėktuvais beveik tris dešimtmečius keleiviai skraidinami vidutiniais nuotoliais.

Buvusios sovietinės milžinės "Aeroflot" tarptautinių skrydžių padalinio bazėje susikūrusios akcinės bendrovės "Aeroflot" 51 proc. akcijų priklauso Rusijos valstybei.

Šiuo metu bendrovė turi daugiau kaip 120 lėktuvų - nuo moderniausių "Boeing 777" iki "senukų" "Tupolevų".

"Aerofloto" "Tu-134" skraido iš Maskvos į Vilnių, Kijevą bei Rusijos vidaus reisais.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

R.I.T.A. Gyvenimą pašventė Lietuvai, o dabar tenka kovoti dėl kompensacijų (256)

Iš Lietuvos kariuomenės Specialiųjų operacijų pajėgų į atsargą savo noru išėjo apie 40...

Lietuviškas vanduo brangesnis dėl to, kad yra kietas (121)

Pakeisti visus vandens skaitiklius, kur kas dažniau juos metrologiškai tikrinti, o kartu ir didinti...

Gydytojas A. Unikauskas: storėjate ne tada, kai valgote riebiai (27)

„Nuo seno galvojama: valgysiu riebalus – storėsiu. Tai nelogiška. Juk visas maistas, kurį mes...

NT rinką gali ištraukti tik vienas dalykas (53)

Oficialiai šiemet užsieniečiams išduoda apie 9 tūkst. leidimų dirbti. Tai vienas didžiausių...

Galiūnas Ž. Savickas: vaikai turi žinoti, kokias „šiukšles“ į save kemša (37)

Stipriausiu planetos žmogumi tituluojamas Žydrūnas Savickas per savo 26-ių metų profesionalo...

Mažos valstybės „stebuklingas berniukas“ A. Merkel gali pridaryti rimtų bėdų (192)

Briuselis ir Berlynas tikrai nenorėjo tokio akivaizdaus Austrijos posūkio į dešinę. O austrai...

Didžiulio krokodilo viduje – šiurpus radinys (2)

Australijos pareigūnai antradienį aptiko žmogaus palaikus didžiulio krokodilo pilve; manoma, kad...

Ne pats geriausias pasirinkimas: 6 baldai, kurių dizaineriai negali pakęsti (23)

Jaučiatės pasirengę išleisti ganėtinai įspūdingą sumą naujiems baldams įsigyti? Tuomet...

Tendencija aiški: atnaujintos žvejybos taisyklės pakeitė žvejų įpročius

Dar prieš kelis dešimtmečius lašiša ir šlakis Lietuvoje buvo beveik išnykusios žuvys ir...

Vokietijos specialistų naudotų automobilių ataskaita: „Honda Accord“ po 100 tūkst. kilometrų (7)

DELFI su žurnalu „ Auto Bild Lietuva“ tęsia straipsnių seriją, kuriais kviečia skaitytojus...