„Norėjome nerūkymą reklamuoti taip pat, kaip ir tabako kompanijos reklamuoja cigaretes – per melą“, sakė organizacijos vadovė Anne-Therese Enarsson (Ana-Tereza Enarson).

„Mūsų melai yra tokie išpūsti, kad, tikimės, juos perskaitę žmonės sustos ir pamąstys, o grįžę namo užsuks į mūsų tinklalapį ir sužinos teisybę“, teigė A.T.Enarsson.

Tarp kitų Švedijos sostinėse pasirodžiusių melų esama užrašų, kad išpūsti dūmai žudo paukščius ir kad mergaitės paprastai pradeda rūkyti dėl to, kad yra kvailos.

„Ši kampanija svarbi, nes dabar yra vasaros atostogos, o šiais laikais dauguma vaikų pradeda rūkyti vasarą. Kasdien Švedijoje rūkyti pradeda septyniasdešimt vaikų. Tikimės, kad tai padės jiems geriau apie tai pamąstyti“, sakė A.T.Enarsson. Jos teigimu, plakatai gatvėse kabos dar 2 savaites.

„Nerūkanti karta“, vadovės teigimu, nebijo, kad tabako gamybos bendrovės paduos juos į teismą dėl melo.