Spanguolinės degtinės skonio ledai "Illicit Vodka Cranberry Magnum" parduotuvių lentynose pasirodė prabėgus vos keliems mėnesiams po to, kai pasigirdo nuogąstavimų, kad kepyklos "Arnott" kepami naujieji sausainiai su alkoholiu "Tia Maria Tim Tams" ir "Kahlua Slices" gali paakinti vaikus paragauti svaigalų.

"Šie produktai formuoja nuomonę, kad vartoti alkoholį yra normalu ir perša žmonėms mintį, kad kone kiekvieną dienos valandą jie privalo galvoti apie alkoholį", - teigė bendruomenės "Community Alcohol Action Network" direktorius Geoffas Munro (Džefas Munro).

"Jie pakankamai ankstyvame amžiuje supažindina vaikus su alkoholio skoniu ir aš manau, kad to turėtų būti vengiama", - sakė jis naujienų agentūrai "Australian Associated Press".

Tačiau Viktorijos valstijos gatvėse reklamuojamų "Magnum" ledų plakatuose teigiama, kad juose yra tik degtinės aromato, bet ne alkoholio.

Konditerijos firmos rinkodaros generalinis direktorius Davidas McNeilas (Deividas Makneilas) laikraščiui "The Herald Sun" sakė, kad šių ledų reklama skirta tik suaugusiems. Jis pridūrė, kad jau daugiau kaip trisdešimt metų populiarus ledų pagardas yra romas ir jame mirkytos razinos.