aA
Europos Komisija dvidešimt pirmą kartą atnaujino oro transporto bendrovių, kurioms dėl saugos priežasčių draudžiama vykdyti veiklą Europos Sąjungoje arba kurių veikla Europos Sąjungoje ribojama, sąrašą.
© DELFI / Tomas Vinickas

Pagerėjus saugos padėčiai Filipinuose, bendrovei „Philippine Airlines“ pirmai atšauktas nuo 2010 m. šios šalies oro transporto bendrovėms taikomas draudimas įskristi į Europos oro erdvę. Tas pats pasakytina ir apie Venesuelos bendrovę „Conviasa“, kuriai įskristi į Europos Sąjungą buvo uždrausta 2012 m. Pažanga padaryta ir Libijoje, tačiau Libijos institucijos sutiko, kad Libijos oro transporto bendrovėms nebūtų leidžiama vykdyti skrydžių Europoje tol, kol nebus baigta naujų pažymėjimų išdavimo Europos Sąjungai priimtina tvarka procedūra.

Su naujuoju sąrašu, kuriuo keičiamas ir atnaujinamas ankstesnis sąrašas, priimtas 2012 m. gruodžio mėn., galima susipažinti, paspaudus šią nuorodą.

Atnaujinant ES sąrašą taip pat išbrauktos kelios veiklos nebevykdančios oro transporto bendrovės ir įrašyta naujų neseniai įsisteigusių bendrovių iš šių šalių, kurioms taikomas draudimas: Kongo Demokratinės Respublikos, Indonezijos, Kirgizijos, Mozambiko, Sudano ir Filipinų.

Galiausiai buvo iš dalies pakeistas ES sąrašo B priedas (jame nurodytos oro transporto bendrovės, kurioms leidžiama vykdyti veiklą Europos Sąjungoje, tačiau tik taikant griežtus apribojimus ir sąlygas) – atnaujinta informacija apie bendrovės „Air Madagascar“ (leista naudoti papildomą orlaivį) ir Kazachstano bendrovės „Air Astana“ (iš priedo išbrauktas nebenaudojamas senas orlaivis „Fokker“) laivynų sudėtį.

Šiandien priimtas Komisijos sprendimas pagrįstas vieninga ES Skrydžių saugos komiteto, kurį sudaro saugos ekspertai iš 28 Europos Sąjungos valstybių narių, Norvegijos, Islandijos ir Šveicarijos, ir EASA nuomone.

Pagrindiniai faktai

Į atnaujintą ES sąrašą įtrauktos visos oro transporto bendrovės, kurioms pažymėjimai išduoti vienoje iš šių 20 valstybių (vykdyti skrydžius ES oro erdvėje iš viso uždrausta 278 oro transporto bendrovėms): Afganistane, Angoloje, Benine, Kongo Respublikoje, Kongo Demokratinėje Respublikoje, Džibutyje, Pusiaujo Gvinėjoje, Eritrėjoje, Gabone (išskyrus tris oro transporto bendroves, kurių veiklai taikomi apribojimai ir tam tikros sąlygos), Indonezijoje (išskyrus penkias oro transporto bendroves), Kazachstane (išskyrus vieną oro transporto bendrovę, kurios veiklai taikomi apribojimai ir tam tikros sąlygos), Kirgizijoje, Liberijoje, Mozambike, Filipinuose (išskyrus vieną oro transporto bendrovę), Siera Leonėje, San Tomėje ir Prinsipėje, Sudane, Svazilande ir Zambijoje. Be to, į sąrašą įtrauktos dvi atskiros oro transporto bendrovės – Surinamo bendrovė „Blue Wing Airlines“ ir Ganos bendrovė „Meridian Airways“. Taigi iš viso draudimas taikomas 280 oro transporto bendrovių.

Be to, į sąrašą įrašyta 10 oro transporto bendrovių, kurių veikla yra ribojama ir kurios vykdyti skrydžius į Europos Sąjungą gali tik laikydamosis griežtų sąlygų: Kazachstano „Air Astana“, Gabono „Afrijet“, „Gabon Airlines“ ir „SN2AG“, Korėjos Liaudies Demokratinės Respublikos „Air Koryo“, Ganos „Airlift International“, Komorų „Air Service Comores“, Irano „Iran Air“, Angolos „TAAG Angolan Airlines“ ir Madagaskaro „Air Madagascar“.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Padėtis virsta nekontroliuojama: kasmet dėl antibiotikų miršta dešimtys tūkstančių pasveikti turėjusių žmonių (4)

Kiekvienais metasi Europoje miršta 33 tūkstančiai žmonių dėl bakterinių infekcijų, kurių...

Lietuva – demografinėje duobėje: išgelbės tik darbo imigrantai? (25)

Mažėjantis Lietuvos gyventojų skaičius ir nesustojanti emigracija kelia vis daugiau klausimų,...

Nobelio premijos laureatas: jau dabar pajutome skonį to, kas mūsų laukia. Gali tapti gerokai blogiau „kyla pavojus JAV demokratijai“ (103)

Garsusis ekonomistas Josephas Stiglitzas atkreipia dėmesį į tris realiausią grėsmę keliančius...

Lemiamos „Žalgirio“ atakos rebusas: kodėl viskas baigėsi plyta, o ne laisvutėlio Milaknio šūviu? pažymiai žaidėjams (104)

„Mes esame tikrai toli nuo savo potencialo, bet žaidžiame dėl pergalių su „Barcelona“,...

Romas Sadauskas-Kvietkevičius. Vaikamušių judėjimo aktyvistams: gavote tai, ko nusipelnėte (51)

Dar savaitė, kita ir Lietuvos miestai bei miesteliai pradės varžytuves, kieno įžiebta Kalėdų...

Jauni Lietuvos gyventojai trykšta optimizmu – atlyginimus tikisi augsiant keleriopai (89)

Lietuvos jaunimas savo ateitį vertina optimistiškai: SEB banko atliktas 18–25 metų gyventojų...

Dėl sulaužyto gyvenimo dabar nebežino, kur kreiptis: gailiuosi, kad nuvedusi dukterį pas gydytojus, paklausiau jų patarimo (253)

Prieš daugelį metų globėjų į užsienį kartu su seserimi išvežta lietuvaitė po dešimties ten...

Šeimos tradicija, virtusi spontanišku nuotykiu – kaip keliauti su vaikais ir neišprotėti? (1)

Vieniems šeimos tradicijos yra bendros šventės ar aktyvios veiklos, kitiems jos neatsiejamos nuo...

Suvalgę kažko saldaus patiriate nemalonius simptomus? Mitybos ekspertai aiškina, kokiais atvejais gali tekti atsisakyti cukraus

Daugumos mūsų santykis su cukrumi svyruoja nuo meilės iki neapykantos. Mums patinka saldumynai, jie...

Pavergė ne vieno garsaus menininko širdį: vieni vadino mūza, kiti – vyrus gniuždančiu monstru (11)

Ją vadino kūrėjų mūza. Ji įsimylėdavo talentingiausius to meto vyrus, jie atsakydavo tokiais...