aA
Šiandien Europos Parlamentas (EP) oficialiai pristatė visuomenės informavimo ir aktyvinimo kampaniją, kuri tęsis iki kitų metų gegužę vyksiančių europinių rinkimų ir po jų, kol naujasis Parlamentas išrinks Europos Komisijos pirmininką. Kampanijos šūkis – „Veik. Spręsk. Paveik“.
Europos Parlamento rInkiminės kampanijos pristatymas Strabūre
© Europos Parlamento nuotr.

Ši kampanija turės keturis etapus. Pirmajame, kuris prasideda dabar, bus siekiama paaiškinti visuomenei naujus Europos Parlamento įgaliojimus ir jų poveikį žmonėms, gyvenantiems Europos Sąjungoje. Dauguma ES šalyse galiojančių įstatymų dabar priimami ES lygmeniu, taigi Europos Parlamento galios yra ne mažesnės negu tos, kurias turi valstybių parlamentai.

Šiame etape taip pat bus pristatytas kampanijos šūkis „Veik. Spręsk. Paveik“, kuris ragins žmones daugiau domėtis tuo, kas sprendžiama Briuselyje arba Strasbūre, ir nepraleisti galimybės patiems paveikti šiuos sprendimus.

„Didžiausia galimybė žmonėms daryti įtaką ES sprendimų priėmimo procesui yra balsuoti Europos Parlamento rinkimuose, – pabrėžė Anni Podimata (Socialistai ir demokratai, Graikija), viena iš dviejų EP pirmininko pavaduotojų, atsakingų už komunikaciją. – ES rinkėjai turės išimtinę galimybę nuspręsti, kokia bus politinė dauguma naujajame Parlamente, kuris penkerius metus po rinkimų spręs dėl būsimų teisės aktų, taisys politikos trūkumus ir kels visuomenei svarbius klausimus.“

„Europos Parlamentas yra ES piliečių rūmai, o jo nariai yra piliečių balsas ES sprendimų priėmimo procese, – pabrėžė Othmar Karas (Europos liaudies partija, Austrija), kitas EP pavaduotojas, atsakingas už komunikaciją. – Šie rinkimai bus kitokie, nes renkant Europos Komisijos pirmininką privalės būti atsižvelgta į EP rinkimų rezultatus. Todėl visuomenės informavimo kampanija vyks ne tik iki rinkimų, bet ir po jų, kol Parlamentas išrinks Europos Komisijos pirmininką ir patvirtins naująją Komisijos politinę darbotvarkę."

Antrajame etape, kuris tęsis nuo šių metų spalio iki kitų metų vasario, bus pabrėžiamos penkios pagrindinės temos – ekonomika, užimtumas, gyvenimo kokybė, pinigai ir ES reikšmė pasaulyje. Tuo metu vyks interaktyvūs renginiai įvairiuose Europos miestuose.

Trečiasis etapas – tikroji rinkimų kampanija – prasidės kitų metų vasario mėn. Jame daugiausia dėmesio bus skiriama 2014 m. gegužės 22-25 rinkimų datai populiarinti. Rinkimams artėjant, šios datos bus pridėtos prie logotipo.

Galutinis informavimo kampanijos etapas vyks po rinkimų – jame daugiausia dėmesio bus skiriama naujai išrinktam Europos Parlamentui, jame vyksiančiam balsavimui dėl naujo Europos Komisijos pirmininko bei naujos Komisijos inauguracijai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Tyli dėlionė prezidento rinkimų šešėlyje: Karbauskis jau rikiuoja savo figūras (402)

Nors pastaruoju metu daugiausiai susidomėjimo kelia prezidento rinkimai, jų šešėlyje tyliai...

„Lidl“ – po atėjimo euforijos perdirbėjų pagirios (555)

„ Lidl “ prekybos tinklui didinant apsukas Lietuvos perdirbėjai pradėjo skųstis, kad jiems...

Nausėda įvertino kitų metų biudžetą: pasaulis kalba apie krizę, o Lietuva trykšta optimizmu (28)

Buvęs SEB vyriausiasis ekonomistas, kandidatas į prezidentus Gitanas Nausėda įvertino kitų...

Pasikeitė degalų žymėjimas: ką daryti vietoj dyzelino įsipylus benzino (59)

Nuo lapkričio pirmosios visose Lietuvos degalinėse turėtume pamatyti naująjį kuro žymėjimą,...

Eilėje prie naujų sporto regalijų tyli juristė lenkia triukšmingus politikos vijurkus (25)

Gali būti, jog nuo ateinančio sausio šalies sporto ūkį tvarkys išimtinai moteriškos rankos....

Lenkijoje atverti paslaptingi tuneliai (3)

Daugiau nei 50 metrų gylyje iškasti Lenkijos Ksiažo pilies, esančios Valbžycho mieste, tuneliai...

Supermodelio Giseles Bundchen istorija jos pačios lūpomis: stulbinantis populiarumas slėpė žiaurią tiesą

Iš išorės supermodelio Giseles Bundchen gyvenimas gali atrodyti tiesiog tobulas ir net...

Prezidentiniuose rinkimuose – netikėti kandidatų triukai: prabilo apie Lietuvoje dar niekada nenaudotą taktiką (198)

Rinkimai į prezidento postą dar tik kitų metų gegužę, tačiau kandidatai vieni labiau...

NBA verdiktas: muštynių Los Andžele dalyviams – diskvalifikacijos ir beveik milijono JAV dolerių bauda

Vėlyvą sekmadienio naktį NBA lyga pranešė apie Los Andžele vykusių rungtynių tarp vietos...

Šiame sąraše nenorėtų atsidurti joks politikas: paskelbti naujausi reitingai reitingų lentelė (135)

Naujausios apklausos rodo, kad pastarąjį mėnesį didžiausių palankaus visuomenės vertinimo...