aA
Paaiškėjo, kad automobilių gamintojų atliekami tyrimų metodai jau atgyveno. Tarptautinės švaraus transporto tarybos (TŠTT) išplatintame pranešime rašoma, jog Europos automobilių gamintojų pateikiami skaičiai apie degalų ekonomiškumą vis mažiau ir mažiau atitinka realybę.
© Shutterstock nuotr.

Kaip rašoma TŠTT pranešime, automobilių gamintojai tikrina degalų naudingumo koeficientą pasenusiais metodais, kurie nebeatspindi realių vairavimo sąlygų, be to, gamintojai siekdami sau naudos iškreipia testavimo sistemą.

Skirtumas tarp oficialiai pateikiamų degalų ekonomiškumo duomenų ir realių duomenų yra 25 proc., o tai reiškia, kad vairuotojai per metus išleidžia degalams 300 eurų (1 036 Lt) daugiau nei skelbia tyrėjai. Prieš 10 metų minėtas duomenų skirtumas buvo 10 proc.

Europos Sąjungos įstatymų leidėjai svarsto naują automobilių išmetamų CO2 normą 2020-iesiems metams. Tyrimui naudojami praėjusio amžiaus devinto dešimtmečio duomenys, kurie nebuvo skirti degalų naudojimo tyrimams. Pasigirdo kritikos, kad automobilių gamintojams paprasta atlikti tyrimus sau parankiu būdu, kuris realiame gyvenime netaikomas.

Balandį Europos parlamentas įterpė į automobilių išmetamų CO2 normos 2020-iems m. pasiūlymą pataisą, kuri įpareigoja automobilių gamintojus iki 2017 m. pradėti atlikinėti naują testavimo procedūrą. Teigiama, jog procedūra „Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure“ yra tikslesnė, o jos rezultatus sunkiau suklastoti.

Tačiau Italija, Prancūzija, Ispanija, Jungtinė Karalystė ir dar kelios ES valstybės narės nori atidėti naujos testavimo procedūros taikymą bent iki 2020 m.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

Lietuvio gyvenimas – deimantais klotas: jaunas vyras sukasi klestinčiuose versluose per du žemynus (29)

Jaunas Lietuvos žydas Patrikas Ribas šiandien gali džiaugtis itin sėkmingu šeimos verslu. Nuo...

Nesuvokiamos skerdynės: dėl 10 km plyno lauko galvas padėjo per milijoną karių (65)

Somos mūšis , buvo vienas didžiausių Pirmojo pasaulinio karo mūšių. Jis vyko nuo 1916-ųjų...

Princesės Dianos žūties liudininkais tapusi amerikiečių pora bijo dėl savo gyvybių: parodymai atskleidė netikėtas detales (77)

Kaip sako 1997 metų rugpjūčio 31 dieną princesės Dianos žūties Paryžiuje liudininkais...

Paaugliai žaislus keičia į ginklus: buriasi į grupes, smurtauja, vagia ir nieko nebijo (132)

Vagia automobilius, peilius naudoja kaip grasinamuosius įrankius, apiplėšinėja, spardo, muša ir...

Patikrinę iš JAV į Lietuvą atvežtą „Volvo“ visureigį konstatavo: gerai, kad ne dyzelinis (125)

Vieša paslaptis, sako autoservisų specialistai, kad dažniausiai benzininiai automobiliai genda...

Nemaloni tiesa: šie baisuokliai gyvena ant jūsų veido ir kasnakt rengia puotas (31)

Nepulkite į paniką, bet ant jūsų veido veikiausiai yra kelios dešimtys voragyvių, gyvenančių...

Į kovą dėl Davieso parašo jungiasi „Barcelona“: pasiūlymas gerokai pelningesnis nei kitų (8)

Kauno „Žalgirio“ lyderis Brandonas Daviesas – dar vieno Eurolygos grando radare. Pasak...

Kodėl daliai žmonių sunkiau pajusti orgazmą ir ką jiems daryti (12)

Žmonės nepatiria orgazmo taip dažnai, kaip rodoma Holivudo filmuose ar kalbama prie savaitgalio...

Grilio mylėtojų šventėje – nuodėmingo maisto lavina: kepimo virtuozai pranoko patys save (9)

Saulėtą šeštadienio popietę būrys žmonių rinkosi į didžiausios Baltijos šalyse grilio...

Norėdami išvengti odos vėžio, privalote apsižiūrėti: gydytoja įvardijo, kam rizika susirgti didžiausia (5)

Anot gydytojos dermatovenerologės Astos Dumbliauskienės , odos vėžio prevencija Lietuvoje...