„Profesinės mokyklos turi glaudžiai bendradarbiauti su darbdaviais, su savivaldybėmis, su gimnazijomis, su kolegijomis, universitetais. Labai svarbu, kad mokyklos, atsižvelgdamos į savo regiono darbdavių poreikius, demografinę situaciją, lanksčiai ir kokybiškai rengtų reikiamus specialistus", - sakė J. Petrauskienė.

Ministrė pabrėžė, kad ministerija viena negali įgyvendinti pokyčių, ji gali tik nubrėžti kryptį, nukreipti išteklius, kad pasirinkti būdai veiktų. Todėl bus diskutuojama, tariamasi ir dirbama su įvairių švietimo sektorių praktikais.

Švietimo ir mokslo ministrė pakvietė asociacijos atstovus teikti siūlymus profesinių mokyklų tinklo pertvarkos, stebėsenos vertinimo sistemos kūrimo, finansavimo, profesijos mokytojų kvalifikacijos, profesinio orientavimo ir kitais aktualiais klausimais.