Pirminiais duomenimis, žuvo du žmonės.

Pirminiais policijos duomenimis, abu žuvusieji - geležinkelio darbininkai. Jie valė sniegą nuo bėgių. Sniego valymo mašina dirba garsiai ir vyrai (vienas maždaug 40, kitas 60 metų) neišgirdo artėjančio traukinio, nors mašinistas ir signalizavo, stabdė.

Vaidotų geležinkelio stotyje šalia Vilniaus bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ traukiniui pirmadienį mirtinai sužalojus du sniegą valiusius darbuotojus, įmonė atlieka tyrimą, tuo metu geležinkelininkų profesinės sąjungos atstovas sako, jog galėjo būti pažeistos darbo saugos taisyklės, rašo BNS.

Lietuvos geležinkelininkų profsąjungų federacijos pirmininkas Vilius Ligeika BNS sakė neatsimenantis atvejo, kad darbe žūtų iš karto du darbuotojai.

Jis svarstė, kad galėjo būti pažeisti darbo saugos reikalavimai, nes dirbant su triukšminga bėgių valymo įranga, bent vienas žmogus privalo dairytis ir pasirūpinti, kad su ausinėmis ant bėgių dirbantys žmonės būtų laiku įspėti apie pavojų.

„Turėtų būti dar mažiausiai vienas žmogus, kuris sektų eismą kelyje ir esant pavojui darbuotojus patrauktų nuo bėgių. Kitaip neįmanoma: šaltis, užsidedi ausines, dirba su oro prapūtimu, yra garsas, švilpia. Kiek dirbdavome, kad dar saugiau būtų, du paimdavome žmones: vienas į rytus, kitas – į vakarus žiūri, iš abiejų pusių gali traukinys važiuoti“, – kalbėjo geležinkelininkų atstovas.

Todėl profsąjungų atstovai kelia klausimą, ar į veikiantį kelio ruožą buvo išleista pakankamai darbuotojų.

„Turi vienas kažkas nieko nedaryti, tik žiūrėti į kelią ir, esant reikalui, traukti žmones nuo bėgių“, – pridūrė V. Ligeika.

Jo teigimu, mašinistas šiomis aplinkybėmis buvo bejėgis, nes traukinio stabdymo kelias yra pernelyg ilgas, kad pavyktų laiku sustoti.

„Lietuvos geležinkelių“ atstovas Mantas Dubauskas BNS patvirtino, kad žuvo du bendrovės darbuotojai.

Plačiau situacijos jis nekomentavo, teigdamas, kad dėl nelaimės aplinkybių šiuo metu atliekamas tyrimas.