Įmonės atstovas Antanas Bubnelis informuoja, kad preliminariais duomenimis, tai didžiausia tokio pobūdžio pastarojo meto evakuacija Lietuvoje. Nepaisant jos masto, paslaugų teikimas klientams nebuvo sutrikęs, neužfiksuota ir didesnių tinklo ar informacinių sistemų veikimo sutrikimų.

Trečiadienio popietę šio skambučio sulaukęs „TEO“ klientus telefonu aptarnaujantis darbuotojas informaciją apie jį pagal numatytas procedūras perdavė bendrovės vadovams. Nedelsiant sušauktas bendrovės Krizių valdymo komiteto susitikimas.

Didžiausią nerimą kėlė tai, kad pranešime nebuvo nurodytas joks konkretus „TEO“ pastatas. Iš viso Lietuvoje yra maždaug 80 pastatų, kuriuose dirba „TEO“ klientų aptarnavimo specialistai, tinklo ir technologijų ekspertai bei kiti darbuotojai. Daugiausia jų dirba didžiuosiuose šalies miestuose, tačiau klientų aptarnavimo technologiniai padaliniai įsikūrę maždaug 50 šalies miestų ir miestelių.

Po skambučio „TEO“ kreipėsi ir į specialiąsias tarnybas, joms perduota informacija apie skambutį.

„TEO“ Krizių valdymo komitetui nusprendus dėl evakuacijos, informacija pagal numatytas procedūras buvo išplatinta atsakingiems darbuotojams visoje Lietuvoje ir maždaug 2 tūkst. tuo metu darbo vietose buvusių „TEO“ įmonių grupės darbuotojų saugiai jas paliko.

Laikantis tokiems atvejams numatytų procedūrų, „TEO“ tinklo, duomenų centrų ir informacinių sistemų veikimas buvo stebimas nuotoliniu būdu. Atsakingi darbuotojai prie sistemų jungėsi nuotoliniu būdu iš namų ar kitų vietų. Reikšmingesnių paslaugų teikimo sutrikimų dėl evakuacijos nebuvo užfiksuota.

Teisėsaugos institucijų tyrimo metu nustatyta, kad melagingas skambutis gautas iš Pravieniškių pataisos namų. Buvo nustatytas ir šioje įstaigoje kalintis asmuo, melagingai pranešęs apie pavojų. Jam gresia baudžiamoji atsakomybė.

„TEO“ šiuo metu renka informacija apie patirtus nuostolius bei ketina dėl jų pareikšti pretenziją incidento kaltininkui.