aA
Šeštadienį po pietų, apie 16 val., Pociūnų aerodrome, per nelaimingą atsitikimą žuvo kelių komercinių radijo stočių savininkas Hubertas Grušnys. Tai patvirtino Prienų rajono policijos pareigūnai. Tragedija įvyko kylant nedideliam dvimotoriam lėktuvui, kurį pilotavo pats jo savininkas H.Grušnys, kai lėktuvo sparną nurėžė metalinis trosas, kuriuo į orą yra paleidžiami sportiniai sklandytuvai.
Lynas, tempiantis sklandytuvus
© DELFI
Lėktuvui nukritus, aerodromo darbuotojai dar spėjo iš lėktuvo ištraukti vyrą, tačiau jis jau jokių gyvybės ženklų nerodė.

Netrukus nukritęs lėktuvas užsidegė. Kilęs gaisras vėliau buvo numalšintas. H.Grušnys lėktuve buvo vienas.



Pociūnų aerodromas, nukritus H.Grušnio pilotuojamam lėktuvui
© DELFI

Anot LNK žinių tarnybos, tai buvo prabangiausias toks lėktuvas Lietuvoje.

Pasak pareigūnų, pradėtas avarijos tyrimas, apie nelaimę informuota ir civilinės aviacijos administracija.

Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus pavaduotojas Alvydas Šumskas teigia, kad turima pirminė informacija sudaro įspūdį, jog avariją lėmė atsitiktinumas.

„Pati priežasties, kodėl lėktuvas nukrito, yra aiški. O kas iššaukė tas priežastis bus išsiaiškinta per tyrimą. Labai didelė tikimybė, kad tai nelaimingas atsitikimas ir nelemtas atsitiktinumas“, – Lietuvos radijui sakė A. Šumskas, pridurdamas, kad H. Grušnys dėl saulės spindulių galėjo nepamatyti, jog lynas dar nenusileidęs.

Lynas, tempiantis sklandytuvus
© DELFI

Kaip Prienų rajone esančio Pociūnų aerodromo sklandymo klubo vadovo Vytauto Sabeckio teigimu, nelaimė įvyko, kai austrų gamybos dvimotoris lėktuvas "Diamond" užkabino mechaninio prietaiso trosą, kuris išsviedžia sklandytuvus į orą.

Pociūnų aerodromas, nukritus H.Grušnio pilotuojamam lėktuvui
© DELFI

Pasak V.Sabeckio, H.Grušnys, pilotavęs savo lėktuvą, prašė leidimo jį nutupdyti. Pilotui leidimas buvo duotas, tačiau esą jis buvo perspėtas, kad nusileidimo kryptimi veikia sklandytuvo išvilkimo mechanizmas ir tuo metu į orą yra išsviedžiamas sklandytuvas, todėl pilotui liepta neriedėti iki tūpimo tako pabaigos, o sustoti arčiau.

Pociūnų aerodromas, nukritus H.Grušnio pilotuojamam lėktuvui
© DELFI

Tačiau lakūnas, užuot galutinai nutupdęs lėktuvą, vėl pakėlė jį į orą ir maždaug 50-60 metrų aukštyje kliudė krentantį sklandytuvo trosą. Trosas susidūrė su lėktuvu ir nurėžė jo sparną. Nepilotuojamas lėktuvas rėžėsi į žemę.

Pociūnų aerodromas, nukritus H.Grušnio pilotuojamam lėktuvui
© DELFI

LTV naujienų laida "Panorama" pranešė, kad H.Grušnys buvo patyręs ir drausmingas pilotas, praskraidęs apie 700 valandų ir turintis leidimą tarptautiniams skrydžiams. Aviacija verslininkas susidomėjo prieš 4 metus, o austrų gamybos prabangų "Diamond" lėktuvą nusipirko šį pavasarį.

1961 metais gimęs H.Grušnys buvo vienas steigėjų pirmosios privačios radijo stoties Rytų Europoje ("M-1").

Lynas, tempiantis sklandytuvus
© DELFI

H.Grušnys buvo kelių radijo stočių - "M-1", "M-1 plius", "Lietus" - savininkas, "M-1" generalinis direktorius, yra buvęs Lietuvos radijo ir televizijos stočių asociacijos viceprezidentu.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Dramų šeimose grimasos: prestižiniame sostinės rajone praskeltos galvos, kraujas ir be galo išsigandęs aštuonmetis

Į iškvietimus vykstanti vaiko teisių apsaugos specialistė su DELFI sutiko pasidalinti istorijomis,...

Šeimai finansų krizė nesibaigia iki šiol: įžvelgia sistemines spragas (35)

Praėjusiame dešimtmetyje Lietuvoje besipučiant nekilnojamojo turto kainų burbului, verslininkas...

Lietuvių pamėgtoje saloje – galinga stichija: bangos tiesiog nušlavė apartamentų balkonus (12)

Gavus pranešimų apie smarkią audrą, dėl saugumo evakuotos kelios dešimtys lietuvių pamėgtos...

Nausėda apie prezidentės neišvykimą į Latviją: aš būčiau važiavęs netgi dviračiu (133)

Buvęs SEB banko prezidento patarėjas, ekonomistas Gitanas Nausėda , komentuodamas prezidentės...

Eli Lake: Šiaurės Korėjos apgavystė (23)

Nuo tada, kai praėjusį birželį per viršūnių susitikimą Singapūre susipažino su Kim Jong Unu,...

Ligoninės „mirtininkės“: vienintelis kriterijus gali nulemti 15 ligoninių likimą (278)

DELFI pasiekė Sveikatos apsaugos ministerijos ( SAM ) specialistų parengta neoficiali analizė,...

Didžiuliai vandens kiekiai suteka į plyšius vandenyno dugne – kur jis dingsta? (78)

Jūs tikriausiai žinote, kad Žemės paviršius yra tarsi suskeldėjusio kiaušinio lukštas....

Planuojantiems statybas: ką privaloma žinoti apie detaliojo ir bendrojo plano koregavimą (10)

Rinkdamiesi žemės sklypą, kuriame norėtumėte statyti savo svajonių namą ar vystyti kitą...

Gyvai / DELFI TV Gyvai: naujas saugomų rūšių sąrašas — kas keisis?

Šiuo metu dar galiojanti Lietuvos raudonoji knyga greitai, jau nuo 2019 metų, bus pakeista nauju...

Kaip per 20 sekundžių sužavėti darbdavį: esminiai motyvacinio laiško rašymo principai (42)

Parašyti nepriekaištingą motyvacinį laišką – ne lengva ir daug sumanumo reikalaujanti...