Policijos pareigūnų duomenimis, tą pačią dieną 20 val. 10 min. į Kauno apskr. VPK Kelių policijos valdybą atvyko 47-erių metų vyras, kuris nurodė, kad vairuodamas automobilį „Volvo 850“ ir važiuodamas A-5 keliu nuo Garliavos link Kauno, pateko į eismo įvykį, kurio metu kažką partrenkė.

Policijos pareigūnai informuoja, kad minėtas kelias neapšviestas, pėstiesiems juo eiti draudžiama, nes tai magistralinis kelias, oro sąlygos buvo ypač blogos – lietus, sniegas, o tamsiais drabužiais vilkintis pėsčiasis su savimi neturėjo nei atšvaitų, nei žibintuvėlio. Pėsčiasis buvo partrenktas ne kelkraštyje, o kelio važiuojamojoje dalyje.

Kai eismo sąlygas sunkina ilgas tamsusis paros metas, blogas matomumas, taip pat krituliai, slidi danga, į eismo įvykius daugiausia patenka ir juose nukenčia pėstieji. Su atšvaitu (žibintu) einantį žmogų, vairuotojas gali pastebėti iš maždaug penkis kartus didesnio atstumo nei be atšvaito. To pakanka, kad vairuotojas sulėtintų važiavimo greitį ir saugiai prasilenktų su pėsčiuoju, esant būtinumui – sustotų.
Mirtinos avarijos kaltininku prisistatė gerokai po įvykio atsiradęs vyras

Policija primena, kad Kelių eismo taisyklėse yra numatytos pėsčiųjų pareigos kelyje:

Pėstieji privalo eiti šaligatviais arba pėsčiųjų takais dešine puse, o ten, kur jų nėra, - kelkraščiu. Jeigu šaligatvio, pėsčiųjų tako, kelkraščio nėra arba jais eiti negalima, leidžiama eiti važiuojamosios dalies pakraščiu prieš transporto priemonių važiavimo kryptį. Eidami neapšviestu kelkraščiu arba važiuojamosios dalies kraštu tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui pėstieji privalo neštis šviečiantį žibintą arba vilkėti ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais. Rekomenduojama, kad tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui pėstieji, eidami į kitą važiuojamosios dalies pusę, neštųsi šviečiantį žibintą arba vilkėtų ryškiaspalvę liemenę su šviesą atspindinčiais elementais arba būtų prie drabužių prisisegę kitiems eismo dalyviams matomoje vietoje atšvaitą. Į kitą važiuojamosios dalies pusę pėstieji privalo eiti tik pėsčiųjų perėjomis, o kur jų nėra – sankryžose pagal šaligatvių arba kelkraščių liniją. Pėstieji neturi peržengti perėjos ribų. Kai matomumo zonoje perėjos arba sankryžos nėra, leidžiama eiti per kelią stačiu kampu į abi kelio puses gerai apžvelgiamose vietose, tačiau tai daryti galima tik įsitikinus, kad eiti saugu ir nebus trukdoma transporto priemonėms. Įžengti į važiuojamąją dalį pėstiesiems leidžiama tik po to, kai jie įvertina atstumą iki artėjančių transporto priemonių, jų greitį ir įsitikina, kad tai saugu ir nebus trukdoma transporto priemonėms. 

Pėstiesiems draudžiama eiti per važiuojamąją dalį tose vietose, kur yra transporto ar pėsčiųjų atitvarai, o gyvenvietėse ir ten kur yra skiriamoji juosta, eiti automagistrale ar greitkeliu, eiti skiriamąją juosta arba greta jos važiuojamosios dalies pakraščiu, eiti iš už stovinčios transporto priemonės ar kitos kliūties, trukdančios apžvelgti vietą, neįsitikinus, kad nėra artėjančių transporto priemonių, eiti dviračių takais, bei pasišalinti iš eismo įvykio vietos, jeigu pėstieji yra su juos susiję. Užsidegus geltonam šviesoforo signalui arba reguliuotojui pakėlus ranką aukštyn, pėstieji, atsižvelgdami į tai, kurioje važiuojamojoje dalyje jie yra, privalo baigti pereiti ją arba sustoti saugumo salelėje.
Raginame visus eismo dalyvius gerbti ir saugoti vieni kitus kelyje ir laikytis Kelių eismo taisyklių, kad ateityje išvengtume skaudžių eismo nelaimių ir beprasmių aukų keliuose.