Šis faktas konstatuotas, inžinieriui rengiant lėktuvą skrydžiui. Pirmadienio pavakarę jis į Švediją turėjo nuskraidinti krovinį. Įlipus į pilotų kabiną ir bandant įjungti apšvietimą, pasirodė užrašas, kad išjungti akumuliatoriai. Nuskubėjus ten, kur jie turėjo būti, akumuliatorių nerasta. Detaliau apžiūrėjus pilotų kabiną, joje pasigesta ir visų techninių bei lėktuvo draudimo dokumentų.

Preliminariai patirti nuostoliai įvertinti apie 70 tūkst. litų. Vieno akumuliatoriaus kaina – mažiausiai 10 tūkst. eurų. Prie šios sumos ketinta pridėti ir nuostolius, patirtus už priverstinę prastovą. Kaip vakar „Kauno dienai“ teigė „Nordic Solutions“ juristas, bendra nuostolių suma - apie 0,5 mln. litų.

Šiam įvykiui tirti mestos geriausios policijos pajėgos. Per visą Karmėlavos oro uosto egzistavimo istoriją to dar nebuvo buvę, nors apie vagystes, kartkartėmis pasitaikančias šioje, kaip tvirtinama, akylai valstybinės oro uosto saugos tarnybos saugomoje teritorijoje, „Kauno diena“ rašė ne kartą. Pavyzdžiui, apie tai, kad prieš keletą metų buvo pasigesta pakilimo tako apšvietimo lempų.

Pareigūnai neslėpė, kad vieninteliais įtariamaisiais akumuliatorių vagyste buvo oro uosto darbuotojai. Tikrovė pasirodė kurioziškesnė.

Mįslingai dingę akumuliatoriai vakar aptikti oro uosto sandėlyje. Pirminiais duomenimis, juos lėktuvo savininkė – Švedijos išperkamosios nuomos bendrovė liepė išimti Lietuvoje registruotos Danijos transporto bendrovės DOT darbuotojams. Policijos žiniomis, dėl to, kad neva lėktuvą subnuomojanti „Nordic Solutions“ nesusimokėjo už nuomą.

„Nordic Solutions“ juristas tikino, kad dėl tokios savivalės bus kreipiamasi į teismą. „Finansinis ieškinys bus didžiulis“, - tikino pašnekovas. Savo ruožtu policija, bergždžiai sugaišusi pusdienį, vakar neslėpė pykčio, kodėl jų rankomis sprendžiamos komercinės konkurencinės problemos.