Ir tai – dar ne viskas. Ši paralimpietė puikai žinoma ir socialiniuose tinkluose. Platformoje „TikTok“ ją stebi 34,5 tūkstančiai žmonių, „Instagram“ – daugiau nei 30 tūkst. žmonių. Ji nuolat dalinasi motyvuojančiais vaizdo įrašais, savo kasdienybe bei retkarčiais net atlieka įvairius socialinius eksperimentus. Vienas pastarųjų susilaukė neregėto susidomėjimo, komentarų bei daugybės reakcijų.

Reklamos ir realybė – du skirtingi dalykai?


Visiškai normalu, kad aktyvų gyvenimo būdą gyvenantys žmonės nori sportuoti apsirengę kokybiškais rūbais. Ne ką mažiau svarbūs ir patogūs sportiniai bateliai. Ftef Reid vieną naujausių savo vaizdo įrašų pradeda pasakodama, kad du draugai jai atsiuntė nuotraukas iš „Nike“ parduotuvių, kuriose – manekenai, neturintys vienos kojos, tačiau kitą koją papuošę šio prekės ženklo sportine avalyne, o tiksliau – bėgiojimui skirtu sportiniu bateliu.

„Aš pamaniau, kad tai nepakartojama! Tačiau tada nusprendžiau pati parašyti „Nike“ atstovams ir paklausti apie galimybę įsigyti tik vieną batą arba du, tačiau skirtus kairiajai kojai. Vis tik man buvo patikslinta, kad batai parduodami tik poromis, todėl įsigyti vieno bato arba dviejų, skirtų kairiajai kojai, galimybių nėra“, – vaizdo įraše pasakoja šuolininkė į tolį.

Vis tik sportininkei paaiškinus, kad jai abiejų batų nereikia, o mokėti pilną kainą tik už vieną batą nesinori, įmonė pasiūlė jai suteikti 10 proc. nuolaidą kitam apsipirkimui.

„Tai tikrai miela, bet juk kitą kartą, pirkdama batus, aš tebeturėsiu tik vieną koją, todėl dviejų batų man ir vėl nereiks“, – teigė ji.

„Nike“ atstovas pokalbio pabaigoje sportininkei pasiūlė 15 proc. nuolaidą batams bei pažadėjo pasidomėti šia situacija išsamiau.

Neigiami atsakymai – net iš trijų prekių ženklų


Sportininkė Stef Reid šiuo vaizdo įrašu socialiniuose tinkluose pasidalino praėjus devynioms dienoms nuo susirašinėjimo su „Nike“ konsultantu. Per šį laiką su ja niekas nebuvo susisiekęs, nors konsultantas prižadėjo pasidomėti šiuo klausimu.

„Tačiau aš pasidomėjau, kad kiti prekių ženklai taip pat rinkodaros tikslais rodo sportininkus, kurie neturi galūnių. Nusprendžiau parašyti „Decathlon“ ir paklausti to paties klausimo – ar galiu įsigyti vieną batą, nes turiu tik vieną koją?“, – vaizdo įraše toliau pasakoja ji.

Tačiau, kaip ir buvo galima numanyti, įmonės atstovai paaiškino, kad sportinių batelių po vieną neparduoda. Tą patį jai teko išgirsti ir dar iš vieno prekės ženklo atstovo.

„Man labai patinka prekių ženklai, kurie naudoja manekenus su amputuotomis galūnėmis. Tačiau, jei tai darote, tuo turi būti paremtas ir jūsų verslas“, – įrašo pabaigoje pabrėžė Stef Reid.

Šis vaizdo įrašas „TikTok“ platformoje sulaukė virš 410 tūkst. teigiamų reakcijų, daugiau nei 5400 komentarų. Vaizdo įrašu pasidalino beveik 5 tūkst. žmonių. Tai – neabejotini įrodymai, kad sportininkės „paliesta“ tema – jautri, tačiau itin aktuali.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją