„Keisti visuomenės požiūrį į žmones su negalia – vienas svarbiausių „Delfi“ socialinės atsakomybės tikslų. Jau antrus metus vystome iniciatyvą „(Ne)Matomi“, kuria stengiamės prisidėti viešindami žmonėms, turintiems negalią, aktualius klausimus, jų rūpesčius ir džiaugsmus, o ši diena – dar viena proga atkreipti visuomenės dėmesį“, – sako Vaida Budrienė, „Delfi“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė.

Į kvietimą prisijungti prie šios akcijos atsiliepė gausus „Delfi“ darbuotojų būrys. Net tie, kurie penktadienį nebuvo biure, dalinosi nuotraukomis iš kitų vietų, kuriose taip pat mūvėjo skirtingomis kojinėmis.
„Džiugu matyti, kad tokios idėjos randa nuoširdų atgarsį „Delfi“ kolektyve. Mes visi kartu galime padėti nematomiems žmonėms būti pamatytiems“, – įsitikinusi V. Budrienė.
