Garsių prekių ženklų istorijos
Straipsniai:

Garsių prekių ženklų istorijos

Garsių prekių ženklų istorijos

Vieno didžiausių Europos drabužių prekybos tinklų paslaptis – įdarbino kaimo bobutes siūti madingų kopijų

Dar iki tol, kol pirmoji „H&M“ parduotuvė Vilniuje atvėrė duris, lietuviai jau puikiai žinojo šį prekės ženklą, negana to, buvo jį net pamėgę. Kokybiški ir madingi drabužiai už prieinamą kainą – kas gali atsispirti tokiai kombinacijai? Ir tai patrauklu ne tik mums, nukamuotiems krizių bei nepatenkintų aistrų. Antras didžiausias Europos drabužių prekybos tinklas (po „Zara“) „H&M“ turi apie 3000 parduotuvių 52 šalyse, kur per metus parduodama beveik vienas milijardas daiktų.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
×