Garsių prekių ženklų istorijos
Straipsniai:

Garsių prekių ženklų istorijos

Garsių prekių ženklų istorijos

Apsilankyti šioje kompanijoje laimė nusišypso retam: kodėl populiariausių pasaulyje saldumynų gamintoja pasidarė tokia uždara?

Kai kitą kartą kąsite „Mars“ šokoladinį batonėlį, nemanykite, kad jo sukūrėjus žavėjo Marso planeta – tai tik kompanijos įkūrėjo pavardė. Kai susižersite į savo burną saują „M&M‘s“ diskelių, sučiulpsite vėlgi dvi jų sukūrėjų pavardes „Mars&Murrie“. Kai pardavėjai sakysite: „man – „Snickers“, ištarsite mylimiauso „Mars“ kompanijos įkūrėjo žirgo vardą. Ir nemanykite, kad bent jau batonėlio „Milky Way“ pavadinimas išduoda to paties „Mars“ įkūrėjo susižavėjimą astronomija („Milky Way“ anglų kalboje reiškia Paukščių Taką) – iš tiesų šis pavadinimas kilo nuo XX amžiaus antrajame dešimtmetyje populiaraus šokoladinio kokteilio ir iš esmės reiškia tik „Pieniškas būdas“.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
×