Garsių prekių ženklų istorijos

Kaip jau buvo minėta pirmojoje dalyje, dabar tiesioginės prekybos sistemoje visame pasaulyje dirba apie 100 milijonų žmonių, ir per metus tokiais platinimo kanalais parduodama daiktų už 30 milijardų dolerių, daugiausia namų apyvokos reikmenų, maisto papildų, kosmetikos ir drabužių.

Didžiausia pasaulyje tiesioginės prekybos kompanija yra „Amway“, antrą vietą užima „Avon“ (apie jas galėjote perskaityti pirmojoje dalyje), treti – „Herbalife“. Lietuviams taip pat gerai pažįstama ir aštuntą vietą užimanti „Tupperware“, kurios apyvarta siekia 2,6 milijardo dolerių. Apie jų istoriją šįkart ir pakalbėsime.

„Herbalife“

„Herbalife“ įkūrėją Marką Reynoldsą Hughesą (1956–2000) gyvenimas lepino ir baudė. Jis buvo gražus, stotingas ir patrauklus vyriškis (visos jo keturios žmonos buvo mokyklų grožio konkursų nugalėtojos bei manekenės), tačiau anksti netekęs tėvų. Tapo milijonieriumi nesulaukęs nė trisdešimties metų, tačiau likimas nesuteikė galimybės tuo ilgam pasinaudoti... 

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją