Garsių prekių ženklų istorijos
Straipsniai:

Garsių prekių ženklų istorijos

Garsių prekių ženklų istorijos

Turtingiausio pasaulio žmogaus sėkmės paslaptis – jo kompanijoje galioja „pirkėjo kultas“

2021-ųjų metų Liepos 5-ąją „Amazon“ įkūrėjas Jeffas Bezosas, praėjus lygiai 27 metams po technologijų milžinės įkūrimo, paskelbė, kad paleika generalinio direktoriaus postą. Ta proga „Delfi Plius“ nori priminti, kaip viskas prasidėjo. 350 milijonų prekių ir keturi milijonai užsakymų – tai didžiausios pasaulyje internetinės parduotuvės „Amazon“ kasdienybė. Šiuo metu joje prekiaujama 34 kategorijų ir 250 tūkstančių pavadinimų daiktais – nuo teniso rakečių ir elektrinių grąžtų iki „Amazon Drive“ „debesų“ kompiuterijos saugyklos.

×