Garsių prekių ženklų istorijos
Straipsniai:

Garsių prekių ženklų istorijos

Garsių prekių ženklų istorijos

Tikra amerikietiška sėkmės istorija: nustoję pyktis dėl skerdyklų atliekų, du vyrai sukūrė kompaniją, kurios produktus naudojame kasdien

Viena iš dvidešimties didžiausių pasaulio korporacijų ir didžiausios pasaulyje plataus vartojimo reikmenų kompanijos „Procter & Gamble“ istorija prasidėjo paprastai, kaip ji ir galėjo prasidėti XIX amžiaus pradžioje – nuo žvakių ir muilo gamybos. Šiandien kompanija valdo apie 50 prekių ženklų, iš kurių mums labiausiai pažįstami yra „Ariel“, „Lenor“, „Pantene“, „Wella“, „Tampax“, „Old Spice“, „Max Factor“ ar „Hugo Boss“ kvepalai. Kompanijos apyvarta siekia 80 milijardų dolerių per metus. Galų gale, „Procter & Gamble“ yra senesnė net už Estiją...

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
×