Garsių prekių ženklų istorijos
Straipsniai:

Garsių prekių ženklų istorijos

Garsių prekių ženklų istorijos

Skrynių „kraustytojas“ tapęs prabangaus kelioninio bagažo simboliu: jo klientų sąraše – ir caras, ir Madonna

Ar dar pamenate tokį senovinį žodį „skrynia“? Rodos, ją paminėjus, iš atminties iškyla kažkas iš pasakų apie karalius ar iš Žemaitės apysakų, kažkas apie piratus, Sezamą ir pan. O juk per visą savo istoriją žmonija ilgiausiai neturėjo svarbesnio bendrakeleivio, nei skrynia, kuri atstojo ir lagaminą, ir rūbinę, ir lovą. Šiame viename balde buvo galima sukrauti visą turtą, ant jo – išsimiegoti, o ryte pakrauti į karietą, diližansą ar furgoną ir – pirmyn! Gyvenimas juk ištisais šimtmečiais nebuvo toks ramus, kaip šiandien: tai karas, tai gaisras, tai potvynis, o tai ir maras. Ir visada reikėjo būti pasiruošusiam pavojui: kas greičiau susipakavo, tas išgyveno ir laimėjo. Ir svarbiausia priemonė šiose lenktynėse buvo būtent skrynia.

×