Garsių prekių ženklų istorijos

Vis tik, anot žaislų pramonininkų, norint užsidirbti milijonus, „ne visada būtina žaisti akcijų biržoje, kartais užtenka vien pažaisti su savo vaikais“, kaip tai padarė didžiausios pasaulyje žaislų kompanijos „Mattel“ vadovai, sukūrę lėlę barbę. Arba laiku paklausti savęs: „Kas sakė, kad berniukai negali žaisti su lėlėmis?“, kaip to savęs paklausė antros pagal dydį žaislų kompanijos „Hasbro“ įkūrėjas, padovanojęs mūsų vaikams „Action Man“ žaislų seriją. Arba sukurti vaikams paralelinį pasaulį, pastatytą iš ryškiaspalvių plytelių, kaip tai padarė „Lego“ kompanijos vadovas.

Tiesiog niekada nereikia riboti savo fantazijos – tą žinojo kiekvienas gerų žaislų gamintojas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)