Vis tik, anot žaislų pramonininkų, norint užsidirbti milijonus, „ne visada būtina žaisti akcijų biržoje, kartais užtenka vien pažaisti su savo vaikais“, kaip tai padarė didžiausios pasaulyje žaislų kompanijos „Mattel“ vadovai, sukūrę lėlę barbę. Arba laiku paklausti savęs: „Kas sakė, kad berniukai negali žaisti su lėlėmis?“, kaip to savęs paklausė antros pagal dydį žaislų kompanijos „Hasbro“ įkūrėjas, padovanojęs mūsų vaikams „Action Man“ žaislų seriją. Arba sukurti vaikams paralelinį pasaulį, pastatytą iš ryškiaspalvių plytelių, kaip tai padarė „Lego“ kompanijos vadovas.
Garsių prekių ženklų istorijos
FOTO:
Reikšmingiausias XX a. žaislas, ant kurio netyčia užlipti – visų tėvų prakeiksmas: kaip „Lego“ su trenksmu išstūmė medinius žaislius
(1)www.DELFI.lt
Išminčiai tvirtina, kad šiame pasaulyje nėra sudėtingesnio verslo nei vaikiški žaislai. Juk išties patraukti ir užkariauti vaiko dėmesį daiktu arba pramoga yra neįtikėtinai sunki užduotis. Žaislų pramonė iš šono gali atrodyti linksma sritis, tačiau tikrovėje tai labai įtemptas ir rizikingas verslas. Sukūrus ką nors ypatingo, idėją iškart kopijuoja šimtai imitatorių, ir, kol originalios idėjos autorius randa tinkamą gamybos įrangą ar suderina logistinius klausimus, masinė psichozė dažniausiai jau būna praėjusi, ir jis lieka su pilnu sandėliu neparduotų žaislų ar žaidimų, kaip tai atsitiko su liūdnai pagarsėjusiu gyvūnėliu „Furby“.