
Garsių prekių ženklų istorijos
Reikšmingiausias XX a. žaislas, ant kurio netyčia užlipti – visų tėvų prakeiksmas: kaip „Lego“ su trenksmu išstūmė medinius žaislius
Išminčiai tvirtina, kad šiame pasaulyje nėra sudėtingesnio verslo nei vaikiški žaislai. Juk išties patraukti ir užkariauti vaiko dėmesį daiktu arba pramoga yra neįtikėtinai sunki užduotis. Žaislų pramonė iš šono gali atrodyti linksma sritis, tačiau tikrovėje tai labai įtemptas ir rizikingas verslas. Sukūrus ką nors ypatingo, idėją iškart kopijuoja šimtai imitatorių, ir, kol originalios idėjos autorius randa tinkamą gamybos įrangą ar suderina logistinius klausimus, masinė psichozė dažniausiai jau būna praėjusi, ir jis lieka su pilnu sandėliu neparduotų žaislų ar žaidimų, kaip tai atsitiko su liūdnai pagarsėjusiu gyvūnėliu „Furby“.