Garsių prekių ženklų istorijos
Straipsniai:

Garsių prekių ženklų istorijos

Garsių prekių ženklų istorijos

Kompanija, sukūrusi pasaulio dievinamus sportbačius: darbuotojai į biurą ateidavo tiesiai iš vakarėlių, o susirinkimų metu tekila ir alus liejosi laisvai

Žinomiausias pasaulyje sportinės avalynės prekės ženklas „Nike“ yra rinkoje ir pats jauniausias. Iki jam pasirodant pries keturiasdešimt metų, pasaulis jau pažinojo „Adidas“ ir „Puma“, „Converse“ ir „Reebok“. Tačiau „Nike“, įsiveržusi į šių prekės ženklų dominuojamą rinką kaip kometa ne tik netruko ją užvaldyti (šiuo metu „Nike“ valdo 25 procentus pasaulio rinkos), bet ir iš esmės pakeitė ir amerikiečių požiūrį į sportą kaip laisvalaikio užsiėmimą. Nes „Nike“ prekės ženklo istorija – tai pamokomas pavyzdys idealiausios sinergijos, apie kurią svajoja kiekvienas verslas – vizijos ir nuoseklaus moksliško požiūrio, jaunatviško veržlumo ir sporto įvaizdžio galios, ieškojimų ir atradimų.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
×