Garsių prekių ženklų istorijos
Straipsniai:

Garsių prekių ženklų istorijos

Garsių prekių ženklų istorijos

Kaip mokėjimo kortelės užkariavo pasaulį: dovanojamas kreditas daugeliui suveikė kaip cukrus diabetikams

Šiandieninis vidutinis veiklus amerikietis savo piniginėje turi aštuonias skirtingas kreditines korteles. Bet gal dėl to amerikiečiai ir yra labiausiai pasaulyje prasiskolinusi nacija? Mano piniginėje tokių kortelių (ne debetinių) – trys, ir skolų, tikiuosi, turiu mažiau, nei jų turi vidutinis amerikietis. Tačiau ir mane, ir jį užvaldo pagunda pasinaudoti principu „pirk dabar, mokėk vėliau“. Juoba kad ir naudoti kreditines ar mokėjimo korteles yra maloniau bei patogiau, nei nešiotis piniginę, prikimštą grynųjų pinigų, ir šiandien retas mūsų turbūt įsivaizduoja, kaip veikliam žmogui būtų įmanoma išvis pragyventi be tų plastikinių kortelių, kurios yra užvaldžiusios visas gyvenimo sferas.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
×