Garsių prekių ženklų istorijos

Vis dėlto tai buvo laikai, kai žemės ūkio darbus fermose daugiausiai atlikdavo arkliai ir mulai. Žemės ūkio techniką pardavinėti nesisekė, tad šeimai teko nuolat kilnotis iš vienos vietos į kitą, kol galiausiai jie apsistojo Grynsvilyje. Čia 1922 metais motina mirė nuo vėžio, ir tėvas liko su keturiais vaikais.

Hermanas anksti suvokė, ką reiškia uždirbti centą savo darbu. Jo kelias į Didįjį verslą prasidėjo Grynsvilio beisbolo stadione, einant įsigyti mėgiamo „Pepsi-Cola“ gėrimo, už kurio butelį jis sumokėjo dešimt centų, tačiau gerai atsiminė, kad eilinėje bakalėjos parduotuvėje toks pat butelis kainuoja penkis centus. Vaiko galvoje iškart gimė verslo idėja – jau kitą savaitę H. Lay pasistatė stalą netoli įėjimo į stadioną ir pradėjo pardavinėti „Pepsi-Cola“ už įprastus penkis centus, praeiviams primindamas, kad stadione jis kainuos dešimt. Jam pačiam buvo vienuolika metų.