Garsių prekių ženklų istorijos
Straipsniai:

Garsių prekių ženklų istorijos

Garsių prekių ženklų istorijos

Apsilankyti šioje kompanijoje laimė nusišypso retam: kodėl populiariausių pasaulyje saldumynų gamintoja pasidarė tokia uždara?

Kai kitą kartą kąsite „Mars“ šokoladinį batonėlį, nemanykite, kad jo sukūrėjus žavėjo Marso planeta – tai tik kompanijos įkūrėjo pavardė. Kai susižersite į savo burną saują „M&M‘s“ diskelių, sučiulpsite vėlgi dvi jų sukūrėjų pavardes „Mars&Murrie“. Kai pardavėjai sakysite: „man – „Snickers“, ištarsite mylimiauso „Mars“ kompanijos įkūrėjo žirgo vardą. Ir nemanykite, kad bent jau batonėlio „Milky Way“ pavadinimas išduoda to paties „Mars“ įkūrėjo susižavėjimą astronomija („Milky Way“ anglų kalboje reiškia Paukščių Taką) – iš tiesų šis pavadinimas kilo nuo XX amžiaus antrajame dešimtmetyje populiaraus šokoladinio kokteilio ir iš esmės reiškia tik „Pieniškas būdas“.

×