Įkvepiančios kalbos
Straipsniai:

Įkvepiančios kalbos

Įkvepiančios kalbos

Rinkodaros vadovas kaip derybininkas: vertingų triukų galima pasimokyti ir stebint politikų bendravimą

Ko verslas tikisi iš rinkodaros vadovo (CMO)? „Įmonės viduje – kad CMO bus geru klausytoju, sugebančiu išklausyti ir klausant suprasti tikrąją verslo problemą, o CMO derybininko įgūdžiai padės įtikinti vidinius ar išorinius užsakovus ir gauti maksimalią naudą iš partnerių ar tiekėjų“, – „LiMA CMO Summit“ konferencijoje kalbėjo „Ignitis“ direktorius ir valdybos pirmininkas Darius Montvila, kuris plėtojo pranešimą, pasitelkdamas visiems gerai atpažįstamų vadovų – Donaldo Trumpo ir Angelos Merkel – politinių santykių pavyzdį. D. Trumpas pagal šią analogiją užima generalinio direktoriaus rolę, o A. Merkel – CMO, kitaip tariant, rinkodaros vadovės.

×