Kalėdos užvaldė parduotuves

Jau dabar prekybos centruose netrūksta galybės šventinių pasiūlymų, o parduotuvių erdvės ir vitrinos pulsuoja šventine nuotaika, dovanomis ir kalėdiniais papuošimais. Tačiau tam, kad visas asortimentas pasiektų pirkėjus, prekybininkai ištisus metus verčiasi per galvą ieškodami geriausių variantų pasiūlyti mažas kainas ir ypatingus pasiūlymus.

„Pasiruošimas Kalėdoms mūsų tinkle prasideda iš karto tik pasibaigus šventėms – dar sausį. Kruopščiai analizuojame ir vertiname populiariausius pirkėjų pasirinkimus ir prekes praėjusiais metais. Dar metų pradžioje dalyvavome kalėdinio asortimento parodose užsienyje, kad bendradarbiaudami su tiekėjais ir šįmet galėtume turėti platų asortimentą už kiekvienam prieinamą kainą“, – sako „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Tuo metu šventinis asortimentas parduotuves po truputį pradeda pildyti iškart po Vėlinių. Tokią tendenciją, „Maxima“ atstovės teigimu, diktuoja patys pirkėjai.

„Didžioji dalis šių metų kalėdinio asortimento dar spalio mėnesį iš prekių sandėlių ruošėsi kelionei į parduotuves. Mes puoselėjame ir išlaikome šalies gyventojams įprastą gyvenimo ritmo cikliškumą. Kalėdoms pirkėjai pradeda ruoštis po Vėlinių, tad kalėdinė prekyba jau nuo lapkričio 7 d. startavo ir mūsų parduotuvėse. Stengiamės, kad pirkėjai, atėję pas mus, galėtų iš anksto, be šventinio nerimo ir skubėjimo pradėti planuoti dovanas, namų puošimą, o vėliau ir šventinį stalą“, – sako I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Visą pasiruošimo Kalėdoms laikotarpį prekybos tinklas ragina sekti kas savaitę atsinaujinantį kaininį leidinį, taip pat ieškoti visą mėnesį galiojančių „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymų. Pasinaudojant mažų kainų pasiūlymais galima vienoje vietoje atsinaujinti namų dekorą, indus, daiktų laikymo reikmenis, pasipildyti kalėdinių eglutės žaisliukų kolekciją ar pakeisti seną eglutę nauja. Pavyzdžiui, pirkėjams „Maxima“ šįmet siūlo pagrindinių eglutės puošimo atributų vos už 9,99 Eur su „AČIŪ“ kortele, o dovanų pakavimui nereikės išleisti nė 3 Eur.

Daugiau pasiūlymų ir akcijų galite rasti čia: https://akcijos.lt/maxima-akciju-leidinys

Miško pasaka ar saldžios Kalėdos?

„Maxima“ parduotuvėse pirkėjų jau laukia pagal pasaulines tendencijas kruopščiai atrinktas eglių ir namų dekoras, šventiniai aksesuarai, dovanos. Kaip teigia šio prekybos tinklo Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas, didžiausias iššūkis formuojant asortimentą, yra nuspėti, kokių daiktų ir prekių tendencijos bus ateinančiais metais.

„Pavyzdžiui, pernai pirkėjai kiek mažiau domėjosi namų dekoravimo aksesuarais, nes juos intensyviau pirko pandemijos metais, kai negalėjo išvykti ir stengėsi susikurti kuo šventiškesnę aplinką savo namuose. Dėl to vykome į parodas, stebėjome tendencijas ir pagal tai formavome šių metų asortimentą, kad šis būtų kuo patrauklesnis ir įdomesnis pirkėjams. Ir šiandien jau pastebime, kad namų dekoro prekės vėl gausiau gula į pirkėjų krepšelius“, – pasakoja „Maxima“ atstovas.

Šiais metais „Maximos“ asortimente vyrauja dvi pagrindinės kalėdinės temos: „Miško pasaka“ ir „Saldžios Kalėdos“.

„Miško pasaką“ sudaro namų dekoras, indai, eglučių žaisliukai, žvakės miško tematika ir spalvomis – tai grybukai, gilės, miško gyvūnai, šakelės. Vyraujančios spalvos: žalia, balta, mėlyna. Tuo metu „Saldžios Kalėdos“ – tai šventinius saldumynus primenantys eglių žaisliukai: keksiukai, saldainiai, cukruoti vaisiai, taip pat ir derantys indai, dovanų rinkiniai, staltiesės, padėkliukai. Vyraujančios šios temos spalvos: raudona, auksinė ir balta“, – atskleidžia M. Tilmantas.

Galiausiai prekybos tinklo pirkėjai savo eglių ir namų dekoro kolekcijas gali papildyti ir išskirtine, modernia atributika – tai prabanga alsuojantis modernus namų, stalo bei eglučių dekoras, kuriame vyrauja juoda, ruda spalvos bei žalsi atspalviai, tvarūs įvairių formų eglių žaisliukai iš popieriaus ir kt. Tokį išskirtinį namų ir eglių puošimo asortimentą galima rasti didžiosiose, XXX formato „Maximose“.

Didžiąją dalį šventėms aktualaus namų ir eglučių dekoro asortimento, pašnekovo teigimu, sudaro „Maxima“ privačių etikečių prekės.

„Skiriame didelį dėmesį tam, kad išlaikytume kainos ir kokybės santykį savo privačioje etiketėje, siekiame užtikrinti asortimento įvairovę ir aktualumą, kad pasiūla atspindėtų vyraujančias tendencijas“, – teigia M. Tilmantas.

Pasak jo, kasmet yra jaučiamas ir klientų noras taupyti ne tik pinigus, bet ir laiką. Dėl to arti pustrečio šimto tinklo parduotuvių pirkėjams yra siūloma viskas, ko tik gali reikėti didžiosioms metų šventėms.

„Mūsų klientams visada gera pasiruošimui šventėms sugrįžti į „Maximą“, nes, kaip jie patys sako, čia randa viską vienoje vietoje – nuo papuošimo eglės viršūnei, dovanos močiutei ir kūčiukų kaimynui, iki advento kalendoriaus ir silkės Kūčių stalui. Net ir mažiausiose vieno X parduotuvėse stengiamės garantuoti platų pasirinkimą“, – teigia M. Tilmantas.

„Taip pigu, kad OHOHO!“

Šiųmetės kalėdinės „Maxima“ kampanijos šūkis: „Taip pigu, kad OHOHO!“. I. Trakimaitės-Šeškuvienės teigimu, tai ne tik tiesioginė aliuzija į visų pasąmonėje gerai atpažįstamą Kalėdų senelio pasisveikinimą „Ho ho ho“, bet ir specialus dėmesys patrauklioms kainoms.

„Mažai kainai skiriame ypač didelį dėmesį visus metus, o iš to gimė ir kūrybinė kalėdinės kampanijos idėja. Visus metus dirbome tam, kad užtikrintume mažas kainas, todėl ir kalėdinėje kampanijoje pagrindinį dėmesį sutelkėme į geriausias šventinio asortimento kainas ir pasiūlymus, kuriais pasinaudojus taip ir norėsis virsti Kalėdų seneliu.

Tam, kad palengvintume pasiruošimą šventėms, užtikriname ypatingos kainos pasiūlymus kone visoms prekių grupėms. Tai ir maisto produktai šventiniam stalui, dovanos, namų ruošos ir buities prekės. Gyventojai gali ramiai planuoti savo pirkinius, nes išskirtiniai pasiūlymai galios iki pat švenčių“, – sako „Maxima“ atstovė.