Įkvepiančios kalbos

Įkvepiančios kalbos

Mitai apie asmens prekės ženklą

Technologijų ir inovacijų festivalyje „Login“ asmeninės ženklodaros konsultantė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Verslo vadybos ir analitikos programos direktorė D. Venciūtė pasakojo apie amžiną prekės ženklo spindėjimą. Pranešimą ji pradėjo nuo mitų, kurie yra kuriami apie asmens prekės ženklus.

„Pirmasis mitas, kurį dažnai girdžiu, bendraudama su žmonėmis ir diskutuodama apie asmens prekės ženklus, yra tai, kad prekės ženklas – nauja sąvoka. Girdžiu kalbant, kad žmonės neturi asmens prekės ženklo, nes tai naujas dalykas, kurio dar nepažįsta, neturi žinių. Tiesa yra tokia, kad šis terminas nėra toks naujas“, – atskleidė D. Venciūtė.