30 metų iki šiandien

Šiandien į pasaulį jau žiūrime visai kitomis akimis, vis aiškiau suprasdami, kad reikia ne tik imti, bet ir kažką vertingo duoti kitiems – mus supančiai aplinkai, žmonėms. Kurti gražesnį dabarties pasaulį sau ir ateities rytojų būsimoms kartoms.

Lietuviai suvienijo jėgas

Kartu galime kur kas daugiau – tiesa, kurią lietuviai bendromis jėgomis įrodė jau ne vieną kartą. Štai „Maisto banko“ akcijoje, didžiuosiuose prekybos tinkluose vykusioje praėjusią savaitę, pirkėjai suaukojo beveik 360 tūkst. produktų, kurių preliminari vertė siekia 420 tūkst. eur. Visi šie produktai keliaus sunkiau besiverčiančioms lietuvių bei ukrainiečių šeimoms, stokojantiems pavieniams asmenims.

Pagalbos ranką aktyviai tiesia ir atsakingo verslo atstovai. Prisijungti prie akcijos kvietęs prekybos tinklas „Iki“ maždaug prieš 15 metų tapo pirmuoju prekybos tinklu, pradėjusi kovoti su maisto švaistymo problema ir didžiausiu rėmėju maistu, kuris nespėjamus parduoti produktus kiekvieną dieną perduoda „Maisto bankui“.

Tūkstančiai lietuvių suvienijo jėgas ir rūpindamiesi iš Ukrainos atvykusiais gyventojais – atvėrė jiems savo namų duris ir aktyviai jungėsi prie savanorystės programų, stengdamiesi visais įmanomais būdais padėti ukrainiečiams saugiai įsikurti Lietuvoje. Tam, kad palengvintų ukrainiečių integraciją, verslo atstovai aktyviai ieško galimybių įdarbinti atvykėlius. Prekybos tinklo „Iki“ atstovai sako jau spėję įdarbinti 85 iš Ukrainos atvykusius asmenys, dar 30 ketinama įdarbinti artimiausiu metu.

Už vykdomus projektus bei iniciatyvas tvarumo srityje, prekybos tinklas gavo pelnytą įvertinimą: antrus metus iš eilės pateko į didžiausio nepriklausomo prekės ženklų tvarumo reitingo dešimtuką, kurį kasmet sudaro viena didžiausių tyrimų bendrovių Europoje „Sustainable Brand Index™️.

„Atsakinga veikla jau seniai tapo mūsų kasdienybe. Visuomet siekiame būti dėmesingi ne tik aplinkai, bet ir šalia esantiems, todėl įgyvendiname įvairius integracijos projektus ir skatiname mūsų pirkėjus aktyviai jungtis prie mūsų iniciatyvų“, – sako Vaida Budrienė, prekybos tinklo komunikacijos vadovė.