Apklausa taip pat parodė, kad žmonės dažniau kalbėjosi su nepažįstamais žmonėmis ir nustebino draugus dovanomis, rašoma tinklalapyje independent.co.uk.

Tyrimas parodė, kad trečdalis žmonių mano, kad atsitiktiniai gerumo veiksmai yra užkrečiami.

Tuo tarpu vienas iš keturių atsakiusiųjų teigė, kad juos įkvėpė kapitono sero Tomo Moore'o veiksmai būti malonesniems ir dosnesniems kitiems.

Tyrimo metu „Travelodge“ pasidalijo keletu atsitiktinių gerumo veiksmų, kuriuos pastaraisiais mėnesiais atliko jos darbuotojai.

Pavyzdžiui, vienas viešbučio vadovas Milton Keynes'e padėjo benamiui atnaujinti savo gyvenimą, siūlydamas jam dirbti registratoriumi.

Įmonė „Warrington Central Travelodge“ pasiūlė kambarius 40 potvynių nukentėjusių šeimų, kurios buvo priverstos evakuotis iš savo namų po audros Christoph.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)