Tiesa, verslo valdymas tokiame amžiuje turi ir blogųjų pusių: M. Ulmer rezultatai mokykloje gerokai suprastėjo. Kone pilną darbo dieną dirbdama M. Ulmer privalo rasti laiko ir mokyklai, tačiau vieną dieną mergaitė gali būti klasėje, o kitą – kalbėti konferencijoje.

„Tai nėra lengva. Kartais turiu praleisti pamokas, nes turiu duoti interviu ar vykti į TV laidą. Arba praleidžiu didžiulį įvykį ar pristatymą, nes mokykloje laukia kontrolinis ar reikia atsiskaityti projektą“, – pasakoja jaunoji verslininkė.

360 tūkst. buteliukų limonado per metus parduodanti verslininkė yra viena jaunausių Amerikoje.

Su tėvų pagalba M. Ulmer limonadą pardavinėti pradėjo dar 2009-aisiais. Tąkart pagal seną prosenelės receptą pagamintu limonadu mergaitė prekiavo savo kieme.

Vienas recepto komponentų – medus. Mažoji M. Ulmer per dvi savaites buvo sugelta dviejų bičių, tad jos tėvai patarė neišsigąsti bičių, o verčiau pasidomėti jomis ir geriau suprasti, kokį svarbų vaidmenį jos atlieka ekosistemoje.

Tai įkvėpė M. Ulmer pasidalyti už limonadą surinktais pinigais su organizacijomis, kurios saugo bites.

Mikaila Ulmer

Mergaitės tėvai aktyviai dalyvauja verslo valdyme, tad kyla klausimas, kas gi iš tiesų valdo sėkmingą verslą?

„Iš pradžių tik aš pardavinėjau limonadą kieme, bet vėliau mano tėvai sukūrė gražias etiketes puodeliams. Kai verslas augo, turėjau pripažinti, kad viena to nepadarysiu. Pradėjau klausinėti tėvų: iš kur gauti logotipą? Ką daryti, kad limonadu prekiautų daugiau parduotuvių?“, – pasakoja jaunoji verslininkė.

Abu M. Ulmer tėvai turi verslo mokyklos diplomus, tad ne staigmena, kad jie žinojo, kaip padėti dukrai.

Tiesa, mergaitės mama D'Andra teigia, kad nei ji, nei jos vyras Theo neturėjo jokios patirties maisto ir gėrimų sektoriuje. Tuo tarpu M. Ulmer priduria, jog sėkmė slypi komandiniame darbe.

„Mes visi vadovaujame verslui, nes aš darau sprendimus, kurių mano tėvai nepadarytų ir mano tėvai daro sprendimų, kurių nepadaryčiau aš. Be to, esu jauna, žinau, kad daug ko nesuprantu, tad akivaizdu, jog atsižvelgsiu į jų patarimus“, – sako mergaitė.

Verslo proveržis įvyko 2015-aisiais, kai Mikailai tebuvo devyneri. Tąkart limonadu prekiauti ėmėsi „Whole Foods Market“.

„Mikaila turėjo unikalų produktą, kuris buvo skanus, jį lydėjo graži socialinė misija ir aistringa kūrėja. Mes buvome kaipmat sužavėti jaunos verslininkės ir jos siekio didinti supratimą apie bičių svarbą“, – sako „Whole Foods Market“ atstovė.

Mikaila Ulmer

Vėliau Mikaila pasirodė televizijos laidoje ir patraukė investuoti norinčių verslininkų dėmesį. Drabužių prekės ženklo „Fubu“ savininkas investavo 60 tūkst. dolerių. Po dvejų metų į verslą 800 tūkst. dolerių investavo ir buvusių bei dabartinių Amerikos futbolo žaidėjų konsorciumas.

Mikaila nuolat pelno daugybę jauniems verslininkams skirtų apdovanojimų, ją gyrė ir buvęs JAV prezidentas Barackas Obama, kuris pakvietė mergaitę apsilankyti Baltuosiuose rūmuose.

„Summit Beverage Group“ savininkas Geoffrey Soaresas tikina, kad Mikaila – labai įtaigi prekės ženklo ambasadorė.

„Gali turėti puikų produktą, bet jei neturi įdomios istorijos, kaip būsi pastebėtas? Šis verslas nėra lengvas. Nežinau, ar jiems būtų pavykę be Mikailos, ji labai svarbi, tačiau tuo pačiu visiems prireikia pagalbos, jie puiki šeima, kuri turi bendrą tikslą“, – sako jis.

Tuo tarpu Mikaila galvoja apie dar vieną verslą, tačiau svarbi išlieka ir mokykla. „Noriu sukurti daugiau kompanijų, kartais man tampa nuobodu turėti tik vieną. Man smagiausia galvoti naujų verslų pavadinimus ir kurti logotipus“, – sako mergaitė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)