1. „Facebook“

Facebook“ laikomas bene naudingiausiu kanalu, siekiant didinti įmonės žinomumą socialinėje medijoje. Tam skirta įmonės puslapio (business page) funkcija. Nepamirškime, kad daugiau nei 1 mln. lietuvių yra socialiniame tinkle „Facebook“.

2. „Pinterest“

Pinterest“ – per pastaruosius metus, tai bene didžiausią revoliuciją sukėlęs socialinės medijos kanalas. Tendenciją patvirtina sparčiai didėjantis vartotojų skaičius. Nors šiuo metu „Pinterest“ dar negali pasigirti tokiu dalyvių kiekiu kaip „Facebook“, bet fokusas į mobiliųjų technologijų vartotojus, tikėtina, kad dar labiau padidins naudotojų gretas.

3. „Youtube“

Jeigu apie savo įmonę ar paslaugas susuksite įdomų virusinį filmuką, tai gali žaibiškai padidinti jūsų kompanijos žinomumą ir padidinti pardavimus. „Youtube“ yra puikus kanalas įmonės ir jos paslaugų reklamai.

4. „LinkedIn“

Dažnai šis socialinis tinklas įvardinimas pagrindiniu kanalu įmonėms, kurios dirba verslas-verslui (B2B) segmente. Įmonės gali susikurti savo puslapį, kuriame pateikiamas įmonės ir jos paslaugų pristatymas, karjeros galimybės (ši funkcija mokama). Kiekvienas „LinkedIn“ naudotojas gali rekomenduoti konkrečios įmonės produktus ir paslaugas. Ko gero pastebėjote, kad „LinkedIn“ visai neseniai pristatė atnaujinimus.

5. „Twitter“

Šis socialinės medijos kanalas labiau atitinka principą nice to have, o ne must to have. Mat lietuvių ratas „Twitter“ tikrai negali lygiuotis su „Facebook“ statistika. Tiesa, vargu ar pavyks rasti tikslią „Twitter“ statistiką. Todėl šis mikrotinklaraštis galėtų būti tik vienų iš socialinės medijos kanalų, tačiau daugeliu atvejų tikrai ne pagrindinis.

6. „Google+“

Specialistų nuomone, socialinis tinklas „Google+“ dėl funkcijų ir SEO galimybių naudingiausias verslui, kuris dirba e. komercijos srityje. Kol kas lietuviai nėra itin aktyvūs šiame socialiniame tinkle, tad jis dar nesulaukia didesnio verslo susidomėjimo.

O kokius jūs siūlytumėte kitus verslui naudingus socialinės medijos kanalus? Pasidalinkite savo patirtimi.