Ji pažymi, jog pagrindinės to priežastys – tarptautinės logistikos problemos bei nauja COVID-19 susirgimų banga.

Dėl naujojo modelio „iPhone 13“ paklausos lydere vėl tapo JAV „Apple Inc“, tačiau jai tenkanti rinkos dalis aptirpo nuo 23 proc. iki 22 procentų.

Antra liko „Samsung Electronics“, o jos lyginamasis svoris padidėjo nuo 17 proc. iki 20 procentų.

Telefonai

Trečiąją poziciją išsaugojo Kinijos „Xiaomi“ – 12 proc. rinkos, tiek pat kiek ir prieš metus.

Ketvirtą ir penktą eilutes užėmė kitos dvi Kinijos atstovės – OPPO ir „Vivo“.

„Išskirtiniai „iPhone 13“ pardavimai, ypač žemyninėje Kinijoje, bei agresyvi kainodara sugrąžino „Apple“ į išmaniųjų telefonų rinkos viršūnę po trijų ketvirčių pertraukos, kai jai teko tenkintis tik antra pozicija“, – sakė „Canalys“ analitikas Sanyamas Chaurasia.

Pasak jo, „Apple“ tiekimo grandinė pradeda atsigauti, tačiau bendrovė 2021-ųjų pabaigoje vis tik buvo priversta mažinti gamybą dėl pagrindinių komponentų trūkumo bei nesugebėjo pagaminti pakankamai naujųjų „iPhone“, kad patenkintų paklausą.

Ekspertai prognozuoja, jog pasaulinės problemos tiekimo srityje veikiausiai nebus išspręstos anksčiau nei antroje šių metų pusėje.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)