„Informuojame, kad įvyko gedimas ir dalis klientų negali naudotis paslaugomis. Atsiprašome dėl nepatogumų ir dedame visas pastangas gedimams pašalinti“, – nurodyta mobiliojo ryšio operatoriaus internetiniame puslapyje.

DELFI taip pat pasiekė ne vienas „Tele2“ tinklo kliento skundas. Vartotojai skundžiasi, kad neveikia mobilusis internetas.

Kaip teigia „Tele2“ korporatyvinės komunikacijos vadovas Baltijos šalims Andrius Baranauskas, ryšio sutrikimai truko apie pusvalandį ir šiuo metu yra atstatytas 2G ir 3G ryšys. „Klientai dabar gali skmabinti ir trumpąsias žinutes. Kol kas šiek tiek užtruks kol atstatysime 4G ryšį – duomenų perdavimą. Artimiausiu metu bus atstatytas ir jis. Mes labai atsiprašome visų klientų“, – teigia A. Baranauskas.

Jis pabrėžia, kad mobiliuoju internetu šiuo metu gali naudotis tik dalis klientų ir šiuo metu siekiama, kad tinklas veiktų kaip įprasta.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (71)