Nors „Bitė“ iš pradžių gyrėsi gana solidžia persvara prieš konkurentus – esą, vertinant bendrą balansą, jų klientų kiekis padidėjo 2198, kai tuo tarpu „Tele2“ klientų kiekis didėjo 1521, o „Omnitel“ - mažėjo 3157 klientais, šiuos skaičius reikia šiek tiek koreguoti įvertinus tai, kad reikšmingą „Bitę“ besirenkančių klientų srauto dalį sudaro buvę „Eurocom“ klientai. O šis operatorius taip pat priklauso „Bitės“ grupei: iš šios bendrovės į „motininio“ operatoriaus glėbį puolė 782 klientai.

„Eurocom“ klientai yra laisvi rinktis bet kurį operatorių, čia jokios prievartos“, - sakė „Bitės“ atstovė spaudai Rūta Latinytė.

Numerių perkėlimo statistika nuo 2013 m. sausio
Grafike pateikti skaičiai - be koregavimo, išlaikant duomenų vientisumą (ankstesnių mėnesių duomenyse vidinė migracija įvertinant „Eurocom“ taip pat nebuvo vertinama).

Pakoregavus duomenis aiškėja, kad „Bitės“ persvara prieš „Tele2“ - vos „Marytės plauko“ storio: „Bitės grupė“ iš viso perviliojo 1591 klientą, „Tele2“ - 1525 klientus. Pralaimėtojo pozicijoje vėl liko „Omnitel“, praradę 3153 klientus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (49)