Nors „Bitė“ iš pradžių gyrėsi gana solidžia persvara prieš konkurentus – esą, vertinant bendrą balansą, jų klientų kiekis padidėjo 2198, kai tuo tarpu „Tele2“ klientų kiekis didėjo 1521, o „Omnitel“ - mažėjo 3157 klientais, šiuos skaičius reikia šiek tiek koreguoti įvertinus tai, kad reikšmingą „Bitę“ besirenkančių klientų srauto dalį sudaro buvę „Eurocom“ klientai. O šis operatorius taip pat priklauso „Bitės“ grupei: iš šios bendrovės į „motininio“ operatoriaus glėbį puolė 782 klientai.
„Eurocom“ klientai yra laisvi rinktis bet kurį operatorių, čia jokios prievartos“, - sakė „Bitės“ atstovė spaudai Rūta Latinytė.
Pakoregavus duomenis aiškėja, kad „Bitės“ persvara prieš „Tele2“ - vos „Marytės plauko“ storio: „Bitės grupė“ iš viso perviliojo 1591 klientą, „Tele2“ - 1525 klientus. Pralaimėtojo pozicijoje vėl liko „Omnitel“, praradę 3153 klientus.