Vertinant klientų migravimo dinamiką į akį krenta viena sparčiai besileidžianti linija – iš „Bitės“ į kitų operatorių tinklus išeinančių klientų kiekis didėja greičiau nei į šį tinklą ateinančiųjų, nors „Omnitel“ balansas, galima sakyti, tradiciškai atrodo dar liūdniau. Tuo tarpu „Tele2“ migruojančių klientų balansas yra teigiamas ir dar auga.

Per pusmetį „Tele 2“ klientų kiekį dėl migracijos paaugino 18665 vartotojais, „Bitė Lietuva“ neteko 5805 vartotojų, o „Omnitel“ netektis – 14003 klientų.

Numerių perkėlimo statistika, 2012 m.

„Bitę“ renkasi išankstinio apmokėjimo paslaugų naudotojai, „Omnitel“ - verslo klientai, bet auga tik „Tele 2“ skaičiai

„Omnitel“ atstovė spaudai Daiva Selickaitė jos įmonei nepalankias tendencijas aiškina aktyviu „Tele 2“ reklamavimusi: „Pastarųjų mėnesių tendencijas galime paaiškinti nebent didžiulėmis „Tele2“ išlaidomis reklamai, kuri, be abejo, veikia klientų pasirinkimą. Tuo tarpu „Omnitel“ didžiausią dėmesį skiria savo senų klientų pasitenkinimo didinimui, o ne naujų pritraukimui išleidžiant daug lėšų reklamai“

„Kainos kriterijus nebegali būti migracijos paaiškinimu, nes kainų skirtumo tarp operatorių iš esmės nėra. Netgi, remiantis paskutinėje viešai skelbiamoje ketvirtinėje Ryšių reguliavimo tarnybos Elektroninių ryšių sektoriaus ataskaitoje skelbiamais duomenimis (operatorių pajamomis, gautomis už judriojo telefono ryšio paslaugų teikimą, bei turimu aktyvių abonentų skaičiumi), vidutinė bendra „Omnitel“ abonento sąskaita yra mažesnė nei vidutinė bendra „Tele2“ abonento sąskaita. Tuo tarpu „Omnitel“ išsiskiria tiek tinklo aprėptimi, tiek tinklo ir teikiamų paslaugų bei klientų aptarnavimo kokybe. Šie „Omnitel“ privalumai ypač vertinami verslo klientų, kurių numerių migracijos tendencijos į „Omnitel“ pastaraisiais mėnesiais yra teigiamos“, - pridūrė „Omnitel“ atstovė.

Bendrovės „Tele 2“ dėmesio sutelkimą tik į naujus vartotojus kritikuoja ir „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas: „Numerių perkėlimas tarp ryšio operatorių sudaro tik mažiau nei trečdalį visų klientų judėjimo ir neatspindi naujų klientų augimo. Šie duomenys nefiksuoja didžiausios migracijos, kurią šiuo metu stebime, kai išankstinio mokėjimo kortelių turėtojai pereina į „Bitę“. Tačiau šios numerio perkėlimo tarp ryšio operatorių tendencijos yra ženklas, kad „Tele2”, pamiršdami esamus klientus, savo pasiūlymus nutaikę naujiems klientams privilioti. Mes įsitikinę, kad mūsų pasiūlymai yra labai geri tiek naujiems, tiek ir esamiems klientams”.

„Tele 2“ korporatyvinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas nedaugžodžiavo: „Tendencija nekinta jau daug metų - vartotojai renkasi „Tele 2“. Siūlome mažiausią kainą už tokios pačios kokybės paslaugas - tai patvirtina tiek mūsų atliekami gyventojų nuomonės tyrimai, tiek ir mūsų tinklą besirenkantys klientai“.

Numerio perkėlimo paslaugas administruoja UAB „Mano numeris“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (75)