Jo metu pademonstruota, kad varos sistema iš tiesų veikia. Pranešama, kad motoras trumpame bandymų ruože sėkmingai vagoną per vieną sekundę įgreitino nuo 0 iki 96 km/h.

Šiame pirmame bandyme nebuvo parodyta garsioji „kilpos“ (angl.k. loop) technologija, taigi nebuvo pademonstruota, koks bus vagonų greitis be oro pasipriešinimo. Bet, remiantis skaičiavimais, motoras galutiniame prototipe galėtų įgreitinti aparatą iki 1126 km/h (700 mph).

Žmones ši idėja žavi nuo to laiko, kai ją iškėlė bendrovės „Tesla“ savininkas Elonas Muskas.

Tai galėtų tapti alternatyva traukiniams ir net oro transportui: remiantis šia technologija, keliavimo priemonė yra stumiama magnetais ir lėktų vamzdžiu, kuriame dėl mažo oro slėgio teoriškai galėtų pasiekti 1200 km/h (745 mph) greitį. Dėl to kelionė iš Los Andželo į San Franciską truktų vos pusvalandį, iš Niujorko į Kiniją – apie 2 valandas.

Atlikto bandymo metu didelio greičio pasiekti nenorėta. Aiškintasi, ar bėgiuose sumontuota nauja elektromagnetinės varos technologija galės judinti vežimėlį. Bandymas buvo sėkmingas.

Kitas žingsnis – viso prototipo statyba. Kompanija „Hyperloop One“ tikisi atlikti tai iki šių metų (2016) galo. „Išbandėme levitavimo technologijas, išbandėme aerodinamiką mažo slėgi aplinkoje, išbandėme vamzdžius,“ - sakė kompanijos vadovas Rob Lloyd. „Išbandėme visas sistemas, bet galėsime tai pademonstruoti tik sukonstravę tikro mastelio prototipą.“