Atnaujinta 17:33

17 valandą 26 minutės Andrius Baranauskas savo „Facebook“ paskyroje pranešė, kad „Tele2” paslaugos jau veikia užsienyje.

„Vėl veikia mūsų paslaugos užsienyje. Ryšį atkūrėm, klientai gali skambinti, naršyti, siųsti SMS; pats ką tik su pora jų šnekėjau.

Gali būti, kad šiek tiek užtruks, kol pradės veikti visiems, bet sprendimas rastas ir iš principo problema jau išspręsta, lieka pašalinti jos pasekmes“, – rašo jis.

A. Baranauska sužsiminė ir apie tolimesnius planus bei kompensacijas. „Pradėkim nuo to, kad visiems vartotojams užsienyje skirsime kompensacijas už patirtus nepatogumus. Šiuo metu stengiamės suskaičiuoti vartotojus ir susisieksime su kiekvienu jų SMS žinute", – teigia jis.

Anot A. Baranausko, tai didžiausias techninis gedimas, kurį jis atsimena. „Investuosime į atsargines sistemas, kad panašaus gedimo atveju jos perimtų srautą", – rašo jis bei atsiprašo visų klientų ir jų artimųjų, susidūrusių su šia problema.

Tarptinklinis ryšys sutriko rugpjūčio 3 d. vakarą. Anot A. Baranausko tai nutiko po to, kai operatoriui šią paslaugą teikianti Šveicarijos įmonė „Comfone“ atliko techninį sistemos atnaujinimą.

„Atnaujinimas neigiamai paveikė ne tik „Tele2“ grupę, bet ir kai kurių kitų Europos operatorių klientus. Lietuvos atveju buvo paveikti visi „Tele2“ klientai, buvę užsienyje. Tikslaus kiekio dar nežinome, nes klientai negalėjo prisijungti prie tinklo. Praeities duomenys rodo, kad tokių žmonių galėjo būti per 30 tūkstančių, bet šiuos skaičius dar tiksliname“, – „Tele2“ atsiųstame pranešime spaudai cituojamas A. Baranauskas

Neveikia paslaugos

Tiek „Tele2“, tiek Andriaus Baranausko „Facebook“ paskyrose teigiama, kad dalis TELE2 klientų, esančių užsienyje, gali susidurti su laikinais 2G ir 3G ryšio sutrikimais, dėl to atsiprašoma visų vartotojų.

„Ne tos atostogos, kurios praeina be krizės – ir va, turim krizę. Dalis „Tele2“ klientų užsienyje susiduria su ryšio sutrikimais. Nežinom, kokia dalis, bet panašu, kad sutriko daugiausia 2G ir 3G paslaugos – kitaip tariant, skambučiai ir SMS žinutės. Ką mes darom? Taisom. Problemą žinom ir sprendžiam, dėl nepatogumų visų labai atsiprašom“, – rašo Andrius Baranauskas.

Andrius Baranauskas

Po šiuo įrašu nusidriekia besiskundžiančių vartotojų komentarų lavina. Žmonės piktinasi, kad sutrikęs ne tik 2G ir 3G ryšys, bet tinklas neveikia absoliučiai – nepavyksta prisiregistruoti prie jokio operatoriaus tinklo.

Su DELFI susisiekusi pasipiktinusi „Tele2“ vartotoja Ona (vardas pakeistas ir redakcijai žinomas – DELFI) pasakojo, kad vakar jai pavyko prisiskambinti į šio mobiliojo ryšio skambučių centrą, tačiau operatorės atsakymas apie tai, kad „daug žmonių dabar yra užsienyje“ ją tiesiog pribloškė.

„Jūs rimtai? Daug žmonių pirmą kartą į užsienį išvažiavo? Žmonės negali atlikti rezervacijų, užsakinėti bilietų, reikia ieškoti bevielio interneto arba prašyti žmonių hotspotų, baterijos senka tiesiog kosminiu greičiu, antrą parą ne atostogaujame, o krauname telefonus, <...> Galima daryti tik „Emergency call“. Baranausko komentaras, kad „kažkas užpylė kavos ant klaviatūros“ yra absoliučiai neetiškas ir net žeminantis (penktadienį žiniasklaidoje buvo pasirodęs A. Baranausko komentaras, kuriame jis teigė nežinantis, kas tiksliai užpylė kavos ant klaviatūros, dėl ko vėliau atsirado tinklo sutrikimas -DELFI past.) Tele 2 nesivargina viešai informuoti, nepagalvoja, kad yra žmonių, kurie antrą parą greičiausiai negali susisiekti su artimaisiais. Mums pasisekė, nes turime kompanijoje 2 kitų operatorių naudotojus“, – dėstė ji.

Kitas vartotojas skundžiasi, kad dirba gidu Skandinavijoje ir šeštadienį, t.y. rugpjūčio 4 d. Osle prasideda kelionė, į kurią atvyksta 45 žmonės iš Italijos.

„Manęs ieško nuo vakar, su manimi negali susisiekti nei klientai, nei darbdaviai, nei aš galiu kam paskambinti. Gresia didžiuliai nuostoliai, galimas atleidimas iš pareigų dėl jūsų kaltės. Kaip siūlote spręsti šią situaciją? Kaip kompensuosite nuostolius ir padarytą ilgalaikę žalą profesinėje srityje? Laukiu atsakymo“, – „Tele2“ feisbuko paskyroje teiravosi jis.

DELFI susisiekus su pačiu A. Baranausku ir pasiteiravus, kada ketinama ryšį atstatyti, šis nedelsiant sureagavo ir išdėstė visą informaciją, kuri šiuo metu galėtų būti aktuali vartotojams.

Pasak jo, problema atsirado pas partnerius, kurių paslaugomis naudojasi „Tele2“, jungdamiesi prie kitų operatorių tinklų. „Dirbame su Šveicarijos įmone Comfone, kuri teikia tinklų sujungimo paslaugas. Ir daug kitų paslaugų – finansinį kliringą, tarptautinius atsiskaitymus, kitas panašias paslaugas. Tai viena didžiausių tokio pobūdžio bendrovių pasaulyje – ir viena patikimiausių, bent jau iki šiol. Gedimas įvyko Comfone pusėje. Sistemos, aptarnaujančios mūsų klientų srautą užsienyje, sugedo.“

Liūdnoji žinia, kad prognozių, kada problema bus išspręsta, A. Baranauskas kol kas neturi. „Žinau, kad kol kas komanda dirba visą parą. Trumpam paslaugas pavyko atnaujinti naktį, po to sistemos vėl neatlaikė“, – aiškino jis.

A. Baranausko teigimu, šis gedimas paveikė visus „Tele2“ klientus užsienyje: „Tikslaus skaičiaus nežinome, nes jie negali jungtis prie tinklo. Praeities duomenys rodo, kad tokių žmonių gali būti per 30 tūkstančių, bet šiuos skaičius tiksliname“.

„Tele2“ atstovas teigia, kad yra kelios galimybės, ką turėtų daryti jų klientai: „Jei ryšio reikia skubiai – įsigyti vietos operatoriaus kortelę. Taip pat galima naudotis naudotis vietos WiFi paslaugomis“.

Jis pabrėžė, kad pagalbos numeris veikia. Europos Sąjungoje jis 112, kitose šalyse gali būti kitas.

A. Baranauskas patikino, kad bet kuriuo atveju visiems nepatogumus patyrusiems klientams bus skirtos kompensacijos ir šiuo metu jos yra sprendžiamos. Taip pat jis informavo, kad Lietuvoje visos paslaugos veikia, čia esantys klientai nepaveikti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (685)