„Lietuvoje tikrai yra labai daug žmonių, kurie dirba, stengiasi, kuria ir atranda – pats pažįstu tokių nemažai. Tačiau mūsų šalyje kartais dar trūksta tos tikrosios darbo kultūros, mąstymo, pasišventimo darbui, noro pasiekti „super“ aukštumas, – sako S. Dailidė, kurio kartu su broliu Aidu sukurta programa „Pixelmator“ jau spėjo uždirbti milijonus. – Amerikoje, pavyzdžiui, žmonių mentalitetas yra užprogramuotas dirbti, iki pergalingos pabaigos siekti aukštų profesinių tikslų. Tuo metu daugelis lietuvių nenori tik dirbti – nori ir „pagyventi“, tad dažnai ir neturi tų didelių tikslų arba paprasčiausiai nemoka, o gal net ir nenori jų siekti.“

Pasak „Pixelmator“ kūrėjo, lietuviams taip pat labai trūksta pasitikėjimo savimi – daugelis laikosi nuomonės, jog viskas priklauso nuo išorės veiksnių – šalies politinės ar ekonominės padėties, nors iš tiesų tai nedaro esminės įtakos siekiant užsibrėžtų tikslų. „Kalbant apie vartojimą, esame tokie pat, kaip ir viso pasaulio žmonės, nors kūrybinėje srityje ir atsiliekame, – sako S. Dailidė. – Vis dėlto manau, jog ir tai – ne problema: jei ir toliau daug vartosime, netrukus pradėsime patys daugiau kurti“. S. Dailidė įsitikinęs, kad nors kol kas mūsų šalyje skiriama per daug laiko pramogoms, poilsiui ir per mažai – darbui, tačiau ateityje nusistovės balansas tarp tikro darbo, profesinių aukštumų siekio ir laisvalaikio.

„Šiais metais galime didžiuotis ne tik žymiais užsienio pranešėjais, tokiais kaip „Omnitel“ pristatomas „Wikipedia“ įkūrėjas Jimmy Wales, bet ir išskirtiniais lietuviais, savo darbais bei įžvalgomis prisidėjusiais prie įvairiapusio mūsų šalies progreso – tiek technologinio, tiek kultūrinio – skatinimo, – sako „Login“ direktorius Arnoldas Rogoznyj. – Tikimės, kad lietuviai pranešėjai savo pavyzdžiais bei idėjomis įkvėps ir konferencijos svečius.“

Kartu su S. Dailide konferencijoje „Login“ savo patirtimi dalinsis ir kiti sėkmingi lietuviai. Monika Katkutė („Lemon Labs“) pasakos apie pasauline tendencija tampančius bendruomeninius mainus, Linas Šiautkulis („Adnet Media“) – apie Lietuvos interneto tendencijas, žurnalistas Andrius Užkalnis – apie populiarumą internetinėje erdvėje, Gabrielė Dingelytė („Google“) mokys, kaip optimizuoti darbą su „Google AdWords“. Pranešimus taip pat skaitys Saulius Paukštis („Penki kontinentai“), Egidijus Pilypas („Metasite“), Paulius Insoda (NFQ), Aleksandras Česnavičius („Delfi“), Dainius Liulys (Pigu.lt), Vilius Juraitis („CherryMedia“), Liutauras Palaitis („Versli Lietuva“), Rytis Maškauskas („Media Contacts“), Regimantas Urbanas („Google“), kūrybines dirbtuves ves Matas Petrikas („SoundCloud“). Vyks diskusijos apie lietuvišką internetą, jo ateitį, e-komerciją bei interneto politiką. Daugiau apie programą: login.lt

Progreso konferencijoje „Login“, organizuojamoje nuo 2007 m., šiais metais dalyvaus daugiau nei 60 ekspertų ir pranešėjų iš viso pasaulio. Ši, didžiausia Baltijos šalyse interneto tendencijų konferencija, savo istoriją pradėjo kaip Lietuvos tinklaraštininkų konferencija „BLOGin“. 2009 m., į ją pakvietus ne tik tinklaraštininkus, bet ir verslo įmonių atstovus, konferencija pakeitė pavadinimą į dabartinį. Pernai konferencija „Login“ pritraukė daugiau nei 2500 lankytojų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (42)