Pranešama, kad neveikė visų Lietuvos operatorių mobilaus parašo sistema.

„Gedimas – mūsų visų bendro tiekėjo, estų įmonės „SK ID Solutions“, pusėje. Šiuo metu tiekėjas taiso gedimą“, – pranešė telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ atstovas Andrius Baranauskas.

Pirmieji klientų skundai dėl neveikiančio mobilaus parašo komunikacijų bendroves pasiekė pirmadienio rytą, apie 10 val.

Įmonės „SK ID Solutions“ atstovas Artūras Mankevičius sakė, kad mobilusis parašas neveikė ne tik Lietuvoje, bet ir Estijoje.

„Įvyko gedimas, jis taisomas, manome, kad per valandą viskas bus sutvarkyta ir mobilusis parašas vėl veiks“, – sakė A. Mankevičius.

Atnaujinta 14.50 val.: Mobiliojo parašo tiekėja Estijos IT bendrovė „SK ID Solutions“ praneša, kad mobiliojo parašo sistemos gedimas pašalintas ir paslauga veikia kaip įprastai. Mobilusis parašas vėl veikti pradėjo 14.28 val., rašoma pranešime žiniasklaidai.

„SK ID Solutions“ specializuojasi tarptautinių e-identifikacijos sprendimų srityje. Tai Estijos valstybės partneriai, išduodantys nacionalinių tapatybės dokumentų sertifikatus ir suteikiantys įvairių šalių piliečiams galimybę prisijungti prie elektroninių paslaugų bei pateikti elektroninius parašus. „SK ID Solutions“ aptarnauja beveik 1000 organizacijų, kurios teikia finansines, sveikatos priežiūros, švietimo ir kitas privataus ir viešojo sektoriaus elektronines paslaugas.

„SK ID Solutions“ paslaugoms Baltijos šalyse naudojasi daugiau kaip du milijonai galutinių vartotojų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (49)