Ph. Faracio teigimu, Europoje jau dabar pastebima tendencija, kad didėja specializuotų sferų - vejybos, medžioklės, naminių gyvūnų, mezgimo ir kt - popierinių leidinių tiražai, o ateityje šis reiškinys turėtų dar labiau ryškėti. Bendrovės vadovas mano, kad reklamos užsakovai visais laikais bus pasirengę mokėti už galimybę pasiekti savo tikslinę auditoriją.

Be to, „Kodak“ vadovas yra įsitikinęs, kad tradicinės popierinės knygos neužleis pozicijų elektroninėms. „Neimsiu į paplūdimį „iPad“ kompiuterio ar elektroninės knygos, nes žinau, kad popierinį tomelį galiu ramiai palikti ir eiti maudytis, ir grįžęs rasiu ten, kur palikau. Su „iPad“ kompiuteriu nerizikuočiau atlikti tokio eksperimento. Popierinei knygai nebaisus smėlis, ji kur kas mažiau bijo vandens“, – pastebėjo „Kodak“ vadovas.

Jis išsakė nuomonę ir dėl vaizdo failų saugojimo ir perdavimo technologijų ateities.

„Praktiškai nebeliks DVD grotuvų. Šio tipo diskais platinamą informaciją bus galima gauti internete. Perėjimas nuo vaizdajuosčių prie DVD laikmenų truko 12 – 14 metų, nuo DVD prie „Blue-Ray“ technologijos – 2 – 3 metus. Perėjimas nuo „Blu-Ray“ prie „WiFi“, kai didžioji dalis informacijos bus platinama internetu, įvyks per 2 – 3 metus“, – įsitikinęs „Kodak“ vadovas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją