Nuo šiol naudotojai gali pasirinkti, kad jų duomenys būtų ištrinti po 3 arba 18 mėnesių, tinklaraščio įraše paskelbė kompanija. Šis pokytis suteiks žmonėms daugiau galimybių kontroliuoti savo asmeninę informaciją, tačiau taip pat gali sustabdyti kai kurių naudotojų pasirinkimą visiškai blokuoti „Google“ duomenų rinkimą. Nors žmonės gali sustabdyti duomenų rinkimą ir dabar, bendrovei jie reikalingi tam, kad galėtų asmeniškai pritaikyti reklaminius skelbimus, maitinančius jos milijardų dolerių pajamų mašiną.

Google“ vargiai stengiasi įtikinti klientus ir reguliavimo institucijas, kad gerbia jų privatumą ir akylai saugo krūvas surinktų duomenų. Praėjusiais metais bendrovė uždarė socialinį tinklą „Google Plus“ po to, kai rado trikdį, kuris atskleidė pusės milijono naudotojų asmeninę informaciją.

„Google“ ir kitas internetinės reklamos milžinas „Facebook Inc.“ tapo vienomis vertingiausių kompanijų istorijoje, renkančiomis milijardų žmonių duomenis ir parduodančiomis reklamuotojams tikslinę prieigą. Politikai, naudotojai ir privatumo gynėjai visame pasaulyje abejoja šiais verslo modeliais ir tuo, ar asmeninės informacijos atskleidimas yra vertas šių kompanijų teikiamų paslaugų.

Naujausias „Google“ privatumo įrankis atitinka seniai žadėtą ir vis dar neįgyvendintą „Facebook“ funkciją ištrinti kai kuriuos apie žmones renkamus duomenis. „Facebook“ teigia vis dar tobulinantis šią funkciją ir planuojantis įdiegti ją vėliau šiais metais.