„Esame dėkingi ištikimiems savo klientams už tai, kad jie pasirinko mus, – sako „Omnitel“ viceprezidentė klientams Lina Galatiltė. – Visų operatorių kainoms susilyginus, lojalumo savo operatoriui tendencijos stiprėja, ir klientai savo pasirinkimą vis dažniau grindžia potyriu, kurį gauna naudodamiesi operatoriaus paslaugomis. Klientams ypač svarbu, kaip vertiname ilgamečius klientus, taip pat „Omnitel“ aptarnavimo kokybė, apimanti tiek patį aptarnavimą, tiek aptarnavimo kanalų įvairovę, ryšio kokybė bei kainodaros skaidrumas ir aiškumas – pasiūlę rinkai naujus supaprastintus ir skaidrius mokėjimo planus, sulaukėme labai teigiamų tiek esamų, tiek naujų klientų vertinimų.“

Ilgiau nei 5 metus „Omnitel“ paslaugomis besinaudojantieji tampa sidabriniais, o 10 metų ir ilgiau – auksiniais „Omnitel“ klientais. Savo auksiniams ir sidabriniams klientams „Omnitel“ suteikia ne tik „Omni ID“ privilegijų programos pasiūlymus, bet ir didesnes nuolaidas įsigyjant naują mobilųjį telefoną bei dovanoja daugiau nemokamų pokalbių minučių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (144)