Parodai skirtose „Eureka Park zone“ salėse savo gaminius pristatys ir stambiosios technologijų milžinės, ir smulkiosios vos verslą tepradedančios ir vietos po saule ieškančios bendrovės. Beje, pastarosioms nuo 2012 metų pavyko iš viso pritraukti jau daugiau kaip 1 mlrd. JAV dolerių investicijų, todėl jos siekia ne tik parodos lankytojų susidomėjimo.
Manoma, kad šiemet viena svarbiausių parodos naujienų sritimi tampa kūno rengyba ir sportu besidomintiems vartotojams skirtos technologijos. Pavyzdžiui, bendrovė „Technogym“ ketina tobulinti savo gaminamus bėgtakius ir leisti sportuojantiems klausytis pagal bėgimo tempą parenkamos muzikos. Sistema dainos ritmą pritaikys pagal per minutę skaičiuojamus bėgančiojo žingsnius. Tiesa, muzikos srauto internete paslaugas teikianti „Spotify“ jau siūlo panašią paslaugą bėgiojantiems lauke, tačiau „Technogym“ teigia pirmoji pritaikysianti technologiją treniruokliams.
Savo ruožtu jos konkurentė „iFit“ reklamuoja savo bėgtakius, turinčius 1,52 metro skersmens OLED ekranus. Juose naudojant žemėlapių tinklo „Google Maps“ surinktus duomenis vartotojui bus kuriamas pojūtis, kad jis gali bėgti įvairiomis „egzotiškomis vietovėmis“.
Kita Pietų Korėjos technologijų milžinė LG rinkoms pristato naujus „K serijos“ išmaniuosius telefonus. Anot bendrovės atstovų, šie atrodo esantys „gerokai brangesni ir prabangesni, nei yra iš tikrųjų“.
Gamintoja „Action“, pernai tapusi vieno labiausiai aptariamų įrenginių – išmanių riedučių „RocketSkates“ – kūrėja, pristatė naujausią savo gaminį – elektrinę riedlentę „The Blink“. Ją kontroliuoti galima pasitelkus nedidelį rankoje laikomą daviklį arba mobiliajame telefone įdiegta programėle. Teigiama, kad riedlentė gali pasiekti greitį iki 19-os km per valandą.
Mėgstantiems daugiau vaikščioti savomis kojomis „Digitsole“ siūlo išmaniuosius batus, galinčius ne tik šildyti kojas, skaičiuoti žingsnius, bet ir pašviečiančius kelią įmontuotais žibintuvėliais. Nors Prancūzijos įmonė teigia, kad 450 JAV dolerių kainuojantys jos batai taps „madingi“, tačiau patys vartotojai turės spręsti, ar jau yra pasirengę nuolat krauti dar ir savo batus.
Dar viena neįprasta naujiena parodoje tampa „Petnet“ pristatomas išmanusis gyvūnų dubenėlis „SmartBowl“. Bendrovė teigia, kad gyvūnų savininkai turės įvesti katės ar šuns svorį, amžių, aktyvumo lygį ir dubenėlis pats paskaičiuos, kiek maisto reikėtų gyvūnui.